Κυριακή 16 Μαρτίου 2008

κυριακάτικο πρωινό και οι Θάντερκατς

Είμαι μές την τσατίλα..Κυριακή πρωί και έχω ξυπνήσει πολύ νωρίς, με ξύπνησε ο ήχος από τους Θάντερκατς..Θυμάμαι, όταν ήμανε μικρή, έβλεπα ένα βράδυ Θάντερκατς στο σπίτι στο χωρίο και ήρθε μια γειτόνισσα να πει στον παππού ότι πέθανε η αδερφή του, η οποία κάθε φορά που ερχόταν επίσκεψη δε μιλούσε ελληνικά με τη γιαγιά μου και γω πάθαινα σύγχυση, γιατί δεν καταλάβαινα τι λέγαν, παραμόνο το "μπέγκαϊ ότ τούκα", που θα πει "φύγε από δω", το οποίο αναγκαστικά έπρεπε να καταλάβω για να την κάνω και να σταματήσω να ενοχλώ τη γιαγιά μου..
Και κάθομαι τώρα μόνη και πίνω καφέ μόνη, ακούω μόνη τα Άσπρα Κουμπιά, περιμένω να περάσει η ώρα μπας και ξυπνήσει κανένας και πάμε για κανέναν καφέ, μιας και η μέρα έξω είναι υπέροχη..Θα μπορούσα να διαβάσω, αλλά αυτό δεν το κατάφερα ένα χρόνο τώρα, μάλλον ούτε σήμερα είναι η μέρα που θα κάνω τη διαφορά..Έχει μια ψύχρα άλλα δεν μπορώ να ανοίξω τη θέρμανση, γιατί δεν θα έχω να την πληρώσω, δεν έχω πάλι λεφτά εξαιτίας της απεργίας, δεν μπήκε ακόμα ο παχυλός μου μισθός (μπουαχαχαχά), έχω έξω στο μπαλκόνι 5 σακούλες σκουπίδια, μην τα κατεβάσω και συνεισφέρω και εγώ το λιθαράκι μου στα βουνά από σκουπίδια, αγχώνομαι μην ανέβει καμία γάτα και τρυπήσει τις σακούλες και μετά γεμίσει ο τόπος σκουπίδια, μα πιο πολύ φοβάμαι τα ποντίκια, οπότε αν είναι κάτι να έρθει, ας είναι μια γάτα, δε βαριέσαι...
Αν είχα αυτοκίνητο και ήξερα να το οδηγώ, θα πήγαινα να πιω καφέ στα Σκόπια, σιγά την απόσταση, 4 ώρες δρόμος,θα το γκάζωνα και λίγο, θα έφτανα μάνι-μάνι..Αν είχα όρεξη, θα διάβαζα τις φωτοτυπίες που έβγαλα για τις αποφάσεις επί του εθνικού ζητήματος των παρτιζάνων στην Κροατία, αλλά μου ρχεται να βάλω τα κλάματα κάθε φορά που συναντάω την τραγική αυτοπεποίθηση των γιουγκοσλάβων, εδώ δεν έχει μείνει κολυμπιθρόξυλο και μόνον εγώ ασχολούμαι με το πώς κατάφεραν και επανενώθηκαν το 1945..με τι ψυχολογία, να αναλύσω τα ζητήματα, η ευαίσθητη!
έτσι την έπαθα και με τα ρώσικα.Χρόνια και χρόνια στα βιβλία μάθαινα ρώσικα, όπου τα παιδάκια, που ήταν από όλο τον κόσμο, τους άρεσε το διάβασμα, ο αθλητισμός και η ειρήνη, και μετά τις ανατροπές, στα βιβλία που είχα στη σχολή, ήρθε η ηλίθια η Τζέιν, η αμερικάνα στη Ρωσία και ανακάλυπτε τα γκούλαγκ...15 χρόνια από τη ζωή μου έφαγα με τα ρώσικα για να με ξενερώσει η ηλίθια η Τζέιν, πάλι καλά που τα θυμόμουν και περνούσα τα μαθήματα χωρίς πολύ κόπο..
Δέκα και είκοσι πήγε η ώρα και είμαι σίγουρη πως κανείς δεν έχει ξυπνήσει, τα πίναμε χθες και είναι λογικό..Άσε που χθες έμαθα και το απίθανο, ότι παίζει να είμαι πρωτοετής φοιτήτρια στο ιστορικό, αύριο θα μάθουμε σίγουρα..Αν ισχύει αυτό, θα πάω να παίξω Τζόκερ γιατί θα μου κάτσει σίγουρα, δίπλα στη λέξη κωλόφαρδος θα πρέπει να έχει τη φάτσα μου, αν και γενικά, αυτά δε γίνονται αλλά ποτέ δεν ξέρεις..
Γενικώς, βρίσκομαι σε αδιέξοδο..Κυριακή πρωί και κάθομαι μόνη μου, βαρέθηκα να λέω στον εαυτό μου πόσο μεγάλο ρεμάλι είμαι, βαρέθηκα να θέλω να φεύγω όλη την ώρα και να μένω πάντα εδώ, βαρέθηκα να θυμάμαι, βαρέθηκα να μην μπορώ να ανοίξω τα βιβλία μου, βαρέθηκα να τα κοιτάω από μακριά και να σκέφτομαι...
Μηδέν εις το πηλίκο..κι όλα αυτά από τους παλιοθάντερκατς, που μου χάλασαν τη μέρα, χωρίς να το θέλουν βέβαια, αλλά κι αυτοί δεν ήξεραν σε πόσο περίεργα αυτιά ήχησαν..Δεν ξέρω τι κάνετε εσείς τώρα, Κυριακή πρωί, εύχομαι όμως να κοιμάστε ή τέλοσπάντων να κάνετε κάτι με κόσμο γύρω σας!
ΥΓ. Στη φωτό, η μελαγχολική μου πόλη.

13 σχόλια:

ckoutros είπε...

Καλημερα !!!
αχ τι ωραια ξυπνησα στις 12, αλλα δεν ειδα μπομπ :(

Ανώνυμος είπε...

Εχω ερωτευτει τον τροπο που γραφεις...

ΠΑΡΤΙΖΑΝΑ είπε...

έτσι πρέπει!Τις κυριακές να ξυπνάμε στις 12!
Ανώνυμε τύπε, σε ευχαριστώ, αν και σε βρίσκω λίγο υπερβολικό!να΄σαικαλά!

Ανώνυμος είπε...

το μωρό απ'το Βιετναμ τί σου φταιξε, μου λες?

Ανώνυμος είπε...

μιχάλης:
Καλημέρα Παρτιζάνα κι ας πέρασε η ώρα. Ποια ώρα δηλαδή, εδώ λέω 1 μήνα τώρα να σε επισκεφθώ και παραμένω άφαντος...
O ανώνυμος έχει δίκιο. Γράφεις όντως πολύ όμορφα, αλλά θα μπορούσες να με ρίξεις ψυχολογικά αν δεν ήμουν τόσο πνιγμένος!!!
Πάρε τώρα μια περιγραφή της δικής μου πραγματικότητας για σήμερα, ως μήνυμα συμπαράστασης…
Ξημερώνει μια υπέροχη Κυριακή μετά από έναν απίστευτα εξοντωτικό μήνα. Ο ήρωάς μας ξαπλώνει νωρίς το Σάββατο, για να μαζέψει ξεκούραση (κακομοίρη η κούραση συσσωρεύεται, η ξεκούραση όχι) για την εβδομάδα που έρχεται. Κατά την διάρκεια του ύπνου του έχει ένα πλατύ χαμόγελο που προδίδει την τελευταία, πανέμορφη σκέψη, που έκανε πριν κοιμηθεί:
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΞΥΠΝΗΤΗΡΙ ΑΥΡΙΟ!!!!!!!!!!!
Αλήθεια, θα ήθελε πολύ να μπορεί να βλέπει στον ύπνο του τους δείκτες του ρολογιού να γυρίζουν αργά αργά χωρίς να τον απασχολεί ποιους ακριβώς αριθμούς δείχνουν…
…σταματάω απότομα.
Η ιστορία αυτή θα είχε συνέχεια αν δεν σκεφτόταν κάποιος να μπερδέψει το τηλέφωνό μου (….άνα τεχνολογία) με εκείνο μιας εταιρίας που ασχολείται λέει με προγνωστικά ιπποδρόμου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Στις 7:22 το πρωί!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Αυτό το ΄΄κι αν σου κάτσει΄΄ που έγραψες, για μένα ήταν μαχαιριά πισώπλατη.
…και μετά μια από τα ίδια με εσένα. Κανείς ξύπνιος, κανείς για καφέ και εγώ να μην μπορώ να ξανακοιμηθώ…
ΛΥΣΗ: Εργασιοθεραπεία… Διαβάζω, το κερατό μου, μια ζωή και σήμερα. Και τι βρήκα να κάνω Κυριακή πρωί; Πάλι διάβασμα… πάλι καλά που είχε και τα στρουμφάκια και έκανα και ένα διάλειμμα!
Να περάσεις καλά την υπόλοιπη μέρα (δεν μπορεί κάποιος θα έχει ξυπνήσει ως τώρα και θα θέλει απεγνωσμένα καφέ…) και θα τα λέμε από εδώ και πέρα (με μικρότερα σχόλια. Sorry για την κατάχρηση χώρου).
Υ.Γ. κράτα γερά… τα σκουπίδια στο μπαλκόνι! Ο ΄΄κοινωνικός αυτοματισμός΄΄ καλά κρατεί.

Ανώνυμος είπε...

ξύπνησα στη 1, κι εγώ να συσσωρεύσω ξεκούραση ήθελα, αλλά φυσικά δεν.

Ξύπνησα στραβά, όπως πάντα και δεν εχω καν διάβασμα και αναπολω την εποχή που είχα!

τουλάχιστον μετά πήγες για καφέ? :)

Ανώνυμος είπε...

Ρε συ παρτιζάνα, τί ώρα έχει Thundercats, μπας και τους δω την επόμενη βδομάδα?

Άσε, και γώ όπως τα ξερες, ανέβηκα πανεπιστήμιο κυριακάτικα μπας και διαβάσω αλλά...τα γνωστά!

Καλά, σοβαρά παίζει να μπαίνεις ιστορικό?
Κανα άρθρο ακόμα να μου στείλεις πάντως :-( ...

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα (τρόπος του λέγειν ... βλέπω το ρολόι είναι 23.30), τί ήθελα και σε διάβασα τέτοια ώρα ... με έσφιξες λίγο ...
Μια συμβουλή : Αγάπησε την μοναξιά σου , πίστεψέ με είναι η καλύτερη ... φιλενάδα (δεν σε ... παρατάει ποτέ μα ούτε και σε ... πληγώνει!!!!).
Αααα και κάτι άλλο : "Όσο πιο πολύ κοιμάσαι τόσο πιο ... λίγο ζεις", μου έλεγε ο πατέρας μου - και είχε δίκιο, πολύ δίκιο.

Ανώνυμος είπε...

Εγώ κρατώ ότι παίζει να μπεις ιστορικό...πουλάκι μου...θα φας καλά κι εσύ...:P

ΠΑΡΤΙΖΑΝΑ είπε...

Από ό,τι βλέπω, κανείς δε θέλει να ξυπνάει νωρίς την Κυριακή για να απολάυσει τη μέρα του!Ευτυχώς μετά από λίγη ώρα μιζέριας, διάβασα ένα ολόκληρο άρθρο (!) και μετά πλάκωσε κόσμος στο σπίτι και μαγείρευα να φάει!Τελικά εξελίχθηκε σε μια πολύ ωραία μέρα η Κυριακή, πήγαμε και για καφέ, για κινέζικο, καλά ήταν!
@Ανώνυμε τύπε 2, τα σκουπίδια στο μπαλκόνι σχηματίζουν βουνό αλλά δε θα τα κατεβάσω μέχρι να λήξει η απεργία!ο χώρος έιναι άφθονος οπότε μην μασάς, δεν κάνεις καμιά κατάχρηση!
@Ερυθρέ, θα ήταν εντελώς μοιραίο να έχω περάσει στο ιστορικό!Σημάδι από το θεό τον ίδιο, ο οποίος , αν έχω περάσει, τότε σίγουρα υπάρχει!
@Στρατηγέ μου, τίποτα δε μου εκανε το μωρό από το Βιετνάμ!Απλά ήθελα να προσδώσω λίγη ρεαλιστικότητα στα σενάριά σου!
@Φάρε, η μοναξιά δεν παλεύεται, εγώ τουλάχιστον δεν μπορώ ούτε μισή ώρα χωρίς παρέα!
@Σοβιετικιά φίλη, ωραία δεν ήταν τότε που είχαμε εξεταστικές και τέτοια?!Εγώ μια φορά νοσταλγώ τις μέρες εκείνες!
@Αθλιε, οι Θάντερκατς ήταν ήχος ξυπνητηριού και βάρεσε μετά από μια ποντιακή σέρρα!Αν είχε θάντερκατς το πρωί τουλάχιστον θα καθόμουν και θα τους έβλεπα!

Ανώνυμος είπε...

@Παρτιζάνα
E, μαλακία τότε. Και έχω καιρό να δω...

ΠΑΡΤΙΖΑΝΑ είπε...

ναι μαλακία!όπως και είναι μεγαλυτερη μαλακια οτι τελικα δεν με πηραν στο ιστορικο!Και είπα και γω...Γινεται να ειναι κανείς τόσο κωλόφαρδος?!

Μπολσεβικίδης είπε...

Απολογούμαι!