Δευτέρα 29 Δεκεμβρίου 2008

παιδάκι, μην αυτοσυγκρατηθείς ποτέ..

Η φονικότερη λέει επιδρομή των τελευταίων 40 χρόνων στη Γάζα, για να καταλάβουμε ότι όταν το έγκλημα συντελείται ασταμάτητα για 60 και χρόνια, είναι δύσκολο να διαλέξεις τι είναι προκλητικότερο..

Είναι άραγε το ότι ένας ολόκληρος λαός στραγγαλίζεται καθημερινά είτε με τάνκς και βομβαρδισμούς, είτε με πείνα και εξαθλίωση?
Είναι το (από πού το πήραν άραγε?) δικαίωμα του Ισραήλ να προστατεύεται από αυτοπυρπολούμενους απελπισμένους, από ρουκέτες, από την οργή που το ίδιο προκάλεσε?
Είναι η περίφημη αυτοσυγκράτηση που πρέπει να δείξουν όλοι, θύτες και θύματα? Σε ποιόν πνιγμένο έχουν πει να μην κλωτσάει το νερό για κρατηθεί στην επιφάνεια?! Σε ποιον κατα συρροή δολοφόνο έχουν πει ποτέ να αυτοσυγκρατηθεί, την ώρα που του οπλίζουν το χέρι με φονικά όπλα τελευταίας τεχνολογίας?

Οι κουβέντες για δημοκρατίες και λοιπές μπαρούφες, έχουν χάσει πλέον το νόημά τους, δεν έχει νόημα να ασχολείσαι πια..Την έννοια της δημοκρατίας την έχουν, όχι απλά κουρελιάσει, της έχουν δώσει άλλο περιεχόμενο. Με το δικό τους λεξιλόγιο κανένας άνθρωπος που οργίζεται δεν πρέπει να συνενοείται.Η πρόκληση επίσης έχει αλλάξει περιεχόμενο, πρόκληση είναι ό,τι δεν ταιριάζει στα μέτρα τους και όχι οι 300 νεκροί..

Αλλά δεν είναι μόνο οι 300 νεκροί Παλαιστίνιοι, γιατί τόσα χρόνια είναι εκατοντάδες χιλιάδες οι νεκροί..Είναι αυτό που από την αρχή υπήρχε..Ο στραγγαλισμός όσων τολμούν να σηκώσουν κεφάλι, όσων τολμούν να αγωνίζονται..Αυτό δε θα το συγχωρέσει ποτέ σε κανέναν ο ιμπεριαλισμός. Ο αγώνας του Παλαιστινιακού λαού τρομάζει, γιατί όταν δικαιωθεί θα αποτέλεσει φάρο για όλους εμάς. Τρομάζει και όταν παραμένει αδικαίωτος, γιατί συνεχίζεται, ό,τι και να κάνουν, γιατί εμπνέει. Η οργή μας για ό,τι έγινε στη Γάζα προχθές δεν είναι απλά δεδομένη, βγαίνει από το στόμα μας όπως βγαίνει και το όνομά μας, έτσι απλά. Ο αγώνας του Παλαιστινιακού λαού είναι και δικός μας αγώνας, ενάντια στον ιμπεριαλισμό που σκοτώνει παιδιά, που στραγγαλίζει λαούς, που βουλιάζει στην πείνα και τη φτώχεια τους εργαζόμενους.

Λευτεριά στην Παλαιστίνη!

37 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Η φωτογραφία τα λέει όλα. Εμείς οι χαμουτζήδες: όλοι, σήμερα, στο πολεμικό μουσείο, στις 6:00 μμ και πορεία σε Αμερικάνικη και Ισραηλινή πρεσβεία. Εσείς;

dimdermatis είπε...

Tι να πει κανείς?? Είναι τραγικά αυτά που συμβαίνουν...

Οι αιώνιοι φασίστες της γης

ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ-ΤΟΥΡΚΟΙ-ΕΒΡΑΙΟΙ

σφάζουν τους λαούς...

Ανώνυμος είπε...

άραγε ποιοί ευθύνονται περισσότερο; αυτοί που σκοτώνουν ή αυτοί που τους κάνουν πλάτες να σκοτώνουν; Οι φονιάδες του Ισραήλ ή οι ΗΠΑ και η ΕΕ που το στηρίζουν;
Τέρμα στις αυταπάτες! Η ίδια ευθύνη τους βαρένει. Όπως επίσης βαραίνει και όσους κάθονται στον καναπέ και σφηρίζουν αδιάφορα νομίζοντας ότι όλα αυτά που συμβαίνουν αυτή τη στιγμή στη Γάζα δεν τους αφορούν...

dimdermatis είπε...

ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΛΑΟΙ. ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ...

λευτερια στην Παλαιστίνη!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Ότι γίνεται μακριά από δω κι έχει και οίγη μυρωδιά από ΗΠΑ,αμέσως σχόλιο,αμέσως άποψη βγαλμένη από τα κιτάπια του "αντι-ιμπεριαλισμού"...


Καλή σας χρονιά!!!


Υ.Γ.
Για την Δημοκρατία των Εργατικών Συμβουλίων

Ανώνυμος είπε...

http://www.protothema.gr/content.php?id=20841

Ανώνυμος είπε...

Ο Αντιπρόσωπος της Χαμάς διάβασε το διάγγελμα της Οργάνωσης στην τηλεόραση ΦΟΡΩΝΤΑΣ ΚΟΥΚΟΥΛΑ. Απο πιόν κρύβεται? Απο τον Λαό?
Οριστε ένα ερώτημα!
Η εδώ δεν ισχύει ο γενικός κανόνας επειδή (ως κόμμα) δεν θιγόμεθα.
ΝΑΙ-ΝΑΙ Πές τε με προβοκάτορα τώρα!

Ανώνυμος είπε...

αβούτος έντονε προβοκαρ στανταρ. νεπε να ελέοσας οτι δεν εφταει και καμια αλλη δουλεια απτον να καλατσευ σαβουτο το μπλοκ.κεβαζεαυς μεγαλος. Νεπε σαμι να ελεοσες και αβουτο. πισον κατι αλλο, διαβασε, αρμεξε το χτηνον, τσιλτεπσον,πισον σεξ κ ασε την ειρωνια και τα σχολια διοτι τι δεν κι εφτας αραετσ εξον απτον να σκας τα κακαλα του κοσμου.εγω τωρα ναι αλλη δουλεια κιχα και απανντωσε φορ δε λαστ ταιμ.επανασταση αρατσ δεν εφταμε!

dimdermatis είπε...

ANTE KAΛH XΡONIA NA EXOYME...


ΧΩΡΙΣ ΠΟΛΕΜΟΥΣ, ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟΥΣ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ''ΓΕΙΤΟΝΕΣ'' ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠ' ΟΛΑ ΜΕ ΕΘΝΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ...


Υ.Γ. σε μια εποχή δύσκολη που καραδοκεί ο διχασμός και η διχόνοια η εθνική ενότητα τείνει να γίνει αυτοσκοπός...

Ανώνυμος είπε...

"εθνική ενότητα";;;


Α,ρε Lenin ούτε εσένα δεν έχουν καταλάβει!

Ανώνυμος είπε...

@dimider
η εθνική ενότητα είναι μια παγίδα
Οι προλετάριοι δεν έχουνε πατρίδα

υγ.Το πρώτο σχόλιο μου του 2009 :-p
υγ2.Καλά να περνάς παρτιζάνα :-)

Ανώνυμος είπε...

Δεν πολυκολάει σ΄αυτό το ποστ, όμως, παρτιζάνα, εύχομαι ολόψυχα χρόνια πολλά καλή χρονιά και ό,τι επιθυμείς!

ΠΑΡΤΙΖΑΝΑ είπε...

Καλή χρονιά σε όλους!
Χμμμμμμ...το να συγκρινεις τη Χαμάς με τον κάθε μαλάκα δε το θεωρώ και πολύ σωστο...Είπαμε..άλλο η βούρτσα κι αλλό η που@@@@...

Ανώνυμος είπε...

Καλή χρονιά Πάρτυ και με περισσότερα αποκρυσταλλώματα… …για να μην μας κατηγορούν και για ξύλινη γλώσσα.
Bhoy: πέρα από τον dimider, για εθνική ενότητα μιλάει και η ΝΔ, το ΠΑΣΟΚ (που προφανώς ψηφίζεις – με κριτική πάντα, εεε) και το ΛΑΟΣ, ανάλογα με την περίσταση. Κάντε μήνυση στην Παπαρήγα και γι αυτό… ότι να ναι όμως, μπας και βγάλουμε το αντιΚΚΕ μίσος μας. Νέα χρονιά από σήμερα, καλή συνέχεια ως τον πάτο του πηγαδιού!!!

dimdermatis είπε...

@xamogelo Δεν είμαι προλετάριος! Το αντίθετο μάλιστα. Αλλά πιστεύω ότι η εθνική ενότητα θα μας ωφελήσει όλους να ζήσουμε ειρηνικά σ' άυτόν τον τόπο...

ΞΑΝΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΟΥ ΠΟΛΛΑ!!!!

Ανώνυμος είπε...

Η Χαμάς είναι μια οργάνωση κατα κύριο λόγο θρησκευτική που αγωνίζεται για να αποκτήση το αυτονόητο δηλαδή ακόμα ένα ΚΡΑΤΟΣ.
Υποστηρίζουμε τον Παλαιστινιακό λαό στον αγώνα του για να αποκτήση πατρίδα. Κάτι που ,μην ξεχνάμε,
ήδη τελειώνει για τον αναπτυγμένο Καπιταλιστικό κόσμο.
Ο "κάθε μαλακ@@@ς" λέει οτι αγωνίζεται για την Αταξική κοινωνία και λογικά το κόμμα της εργατικής τάξης θα έπρεπε να τον θεωρεί τουλάχιστον συμμαχό του.

Μήπως εσύ έχεις μπερδέψει την βούρτσα με την Πούτ@@@.

Ανώνυμος είπε...

"Ο "κάθε μαλακ@@@ς" λέει οτι αγωνίζεται για την Αταξική κοινωνία και λογικά το κόμμα της εργατικής τάξης θα έπρεπε να τον θεωρεί τουλάχιστον συμμαχό του."
Πολλές χιλιάδες μαλάκες "πάλευαν" για την αταξική κοινωνία - από τότε που αυτή η φουκαριάρα η έννοια μπήκε στην ορολογία των κοινωνικών επιστημών.
Θα'ταν μαλάκαs εξίσου το κόμμα της ε.τ. να μην τους κράζει ως τέτοιους για να καταλαβαίνουν και οι μη μαλάκες ποιοι είναι "ο φίλοι του λαού" που έγραφε κι ο Λένιν.
Η χαμάς είναι μια ισλαμική οργάνωση, που δυστυχώς εκφράζει αυτή τη στιγμή με συνέπεια τα δίκια των Παλαιστίνιων. Αλλά αν η δικαίωση των Παλαιστινιων είναι ένα ισλαμικό κράτος ζήτω που κάηκαν.
Καταπληκτικός ο συσχετισμός της κουκούλας της χαμάς με την κουκούλα του μπάχαλου - θα ήταν πιο πλήρης αν φόραγες κι εκρηκτικά για να τους μοιάσεις.

Μη μου πεις ότι θα δίσταζες ω επαναστατική ψυχή που φλέγεσαι για το δίκαιο;

ΠΑΡΤΙΖΑΝΑ είπε...

Κάποιο προβλημα εχει η σελίδα με τα σχόλια, σόρρυ δεν ξερω τι γίνεται..
Αυτοπυρπολήσου ναι!Καλή ιδέα!

Ανώνυμος είπε...

Ρε sammys, πριν πετάξεις την μολώτοφ μην την εισπνέεις σε παρακαλώ. Δεν κάνει αγοράκι μου.
Αντιγράφω από 5 σχόλια πιο πάνω: ΄΄ότι να ναι όμως, μπας και βγάλουμε το αντιΚΚΕ μίσος μας.΄΄. Σε άλλον πήγαινε αλλά σιγά τις διαφορές που έχετε…
Πόσο μπροστά είμαστε όμως… έχουμε απαντήσει πριν ο κάθε sammάκας γράψει την sammακία του.
Βγάζουμε που και που τα αντιΚΚΕ γυαλιά, μην ανέβουν κι άλλο οι βαθμοί μας.
Πάνε κάνα γήπεδο καλύτερα, ως εκεί παίζει να το έχεις!

Ανώνυμος είπε...

Τό έσβησες κορίτσι μου!
Γιατί? Πονούσε πολύ?
Το διήγημα του Ριζοσπάστη της προηγούμενης Κυριακής τι σου έφταιξε?
Δέν το αντέχεις?

Ανώνυμος είπε...

Κάντο ανάρτηση να το συζητήσουμε αν θέλεις.
Εδώ είμασται!

Ανώνυμος είπε...

Kαλά τώρα σας έδωσαν γραμμή για το διήγημα του Ριζοσπάστη;
Διακοπές είχαν στη ΓΑΔΑ;

ΠΑΡΤΙΖΑΝΑ είπε...

Το χαβά σου εσύ!ξανασήκωστο αν θες, δοκιμαζα να κάνω κάτι(να δώσω το λινκ για να μην είναι ολόκληρο το κείμενο) και το έσβησα καταλάθος, εξάλλου ξες ότι δεν σβήνω σχόλια.Εδώ έχεις πει τα χίλια μύρια και δεν έσβησα τίποτα!

Ρε παιδιά..Δε βαριέστε να σχολείστε με τον πάσα ένα?!

Ανώνυμος είπε...

Διαβάζουμε και διαδίδουμε τον Ριζοσπάστη με μανία!
"πάσα ένας"
ΔΙΗΓΗΜΑ

Το λάθος τηλεφώνημα ενός φονιά



Κ. ΓΡΗΓΟΡΙΑΔΗΣ

Ακου με προσεχτικά φίλε, χωρίς να με διακόψεις.
Ξέρω πως έχεις βοηθήσει πολλούς ανώνυμους ν' ακουστεί η φωνή τους, γι' αυτό σε παίρνω κι εγώ.
Ελπίζω να φερθείς και σε μένα όπως στους άλλους.
Λοιπόν, ναι του την άναψα!
Και δεν το μετανιώνω, να το ξέρεις, μόνο που άλλον νόμιζα ότι βαρούσα, αν και καλά να πάθει το κωλόπαιδο, το πλουσιόπαιδο που γύρευε να κάνει πλάκα σε μας, που μας έβριζε κωλόμπατσους και τα τέτοια...
Κι όλοι εσείς που ουρλιάζετε τώρα στα κανάλια και μυξοκλαίτε, δεν ξέρετε τίποτα ή ξέρετε και κάνετε τον παλαβό. Λένε λοιπόν κάποιοι από σας πως έπρεπε να πάω σε ψυχίατρο αφού ήμουνα λέει με σπασμένα νεύρα, ή να φύγω από την Αστυνομία και να μην κρατάω όπλο και άλλα τέτοια... Τόσα ξέρουν οι κοπρίτες, οι καναλάκηδες και όλοι οι βολεμένοι. Μόνο εκείνη η καριόλα η Λιάνα σα να μου φάνηκε πως το πλησίασε το θέμα, λέγοντας πως μ' έχουνε καρφωμένο δέκα χρόνια στα Εξάρχεια! Εχει τις πληροφορίες της αυτή, όπως όλοι στο σινάφι σας, μόνο που τις χρησιμοποιείτε όπως και όταν σας βολεύει...
Νομίζω λοιπόν πως ακούω τους αραχτούς όλους στους καναπέδες να λένε, «δηλαδή δεν πρέπει όλοι να περνούν από ψυχίατρο;» και άλλες τέτοιες μαλακίες. Οπως ας πούμε, περνάνε από ψυχίατρο οι γιατροί, οι δικαστές και τόσοι άλλοι που σε σφάζουν ή σε ξεφτιλίζουν όταν σε πετυχαίνουν στο «γήπεδό» τους, τα νοσοκομεία και τα δικαστήρια δηλαδή. Δηλαδή, πόσοι σε υπεύθυνες θέσεις περνάνε από ψυχίατρο κανονικά και μετά από κάποια διαστήματα στην υπηρεσία; Δεν μπορεί να είσαι ή να φαίνεσαι καλά και ξαφνικά κάτι να στη βαρέσει; Να σε κερατώνει η γυναίκα σου ας πούμε ή κάτι άλλο σοβαρότερο ή να σε κάψει η καθημερινή υπηρεσία, ειδικά αν δε σου δίνουν άδεια, δεν πας διακοπές γιατί πότε το ένα πότε το άλλο, η υπηρεσία θεωρεί πως πρέπει να ανακαλέσει τις άδειες και όλα τα σχετικά; Για να μη σου θυμίσω πως οι τελευταίοι που μπορούν να εξετάσουν και να κρίνουν αν είσαι ψυχικά εντάξει είναι οι ψυχίατροι, έτσι δε λένε; Και να μη σου θυμίσω πόσοι πολιτικοί αποδείχτηκε πως ήταν βαρεμένοι και σε άλλη περίπτωση θα τους είχανε δεμένους, όχι αμολητούς να κυβερνάνε τον κοσμάκη, ούτε να σου θυμίσω πόσοι στρατιωτικοί που δίνουν διαταγές στα παιδάκια είναι για τα σίδερα, άσε που... αλλά τι να πρωτοπείς...
Λοιπόν, εγώ, είν' αλήθεια πως υπηρετώ κοντά δέκα χρόνια εκεί, που λέει η έτσι. Το προσπάθησα τρεις φορές μετά τα τρία πρώτα χρόνια να την κάνω με μετάθεση, έπιασα διάφορους, παρακάλεσα αλλά τίποτα! Δεν είχα βλέπεις βύσμα, άσε που είχα και τη φωλιά μου λερωμένη από την αρχή. Υστερα τα παράτησα και κάπου μάλλον βολεύτηκα, έμαθα τη «δουλειά», έμαθα να λουφάρω και κοίταξα να στήσω κι εγώ μια οικογένεια που μέχρι τότε είχα στερηθεί. Αλλά ησυχία δεν είχαμε ποτέ. Πότε ο ένας πότε ο άλλος είμαστε οι μόνιμοι στόχοι. Οι πολιτικοί και οι διάφοροι κομπιναδόροι κάνουν τις αρπαχτές τους κι εμείς γινόμαστε σάκοι του μποξ - «γι' αυτό πληρώνεστε ρεμάλια!» φωνάζει συχνά ο διοικητής, ενώ οι υψηλά ιστάμενοι είναι πιο ευγενείς αλλά και πιο σκληροί. «Κυρίους» μας προσφωνούν αλλά στάζουνε φαρμάκι και μας στέλνουν στο στόμα του λύκου.
Ξέρεις πόσες φορές πήγαν να με κάψουν σαν λαμπάδα αυτά τα κωλόπαιδα, οι φονιάδες οι κουκούλες; Ξέρεις με τι τέχνη φτιάχνουν και πετάνε τις μολότοφ; Πάνω στη μαρκίζα τις αμολάνε κάτω από κει που καθόμαστε να προστατευτούμε, κι έρχεται η φωτιά και σε λούζει... τρεις φορές με έχουνε κάψει και τη γλίτωσα με μέτρια εγκαύματα σε όλο το σώμα. Ξέρεις εσύ που με δείχνεις με το δάχτυλο, ξέρεις πόσες φορές γύρισα στο σπίτι με τα αίματα και το δέρμα μου καμένο και με ρωτούσαν τα παιδιά μου τι έπαθα και κρυβόμουνα για να μη με δουν καμένο και κλαίγανε;
Ενα κομμάτι ψωμί έβγαζα κι εγώ, το παιδί της παραδουλεύτρας από το χωριό, με τον πατέρα χαμένο στο πιοτό, να γυρίζει στο σπίτι και να τσακίζει στα χαστούκια κι εμένα και τη μάνα μου γιατί δεν του άρεσε πότε το ένα πότε το άλλο...
Και πώς βρέθηκα στο Σώμα δε θα το αναλύσω, αν και ξέρω πως όλοι ξέρετε πάνω - κάτω με ποιο τρόπο μας χώνουν στο τσουβάλι, όπως τα φίδια που τα αμολάνε μετά - μας αμολάνε δηλαδή, γιατί να μην το ομολογήσω; - μας στέλνουνε καταπάνω στον κοσμάκη. Λεπτομέρειες δεν τολμάω να σου πως, πάντως εκείνο το βράδυ αφού με σύρανε με κλοτσιές και μπουνιές στην Ασφάλεια, με μούρη πρησμένη και αίματα να τρέχουν από τα χείλια και τη σπασμένη μύτη - όλα για μια μηχανή που είχα κλέψει από το πάρκινγκ, κάναμε απίθανες κόντρες τότε, τι άλλο να κάναμε, πεταμένοι απ' όλους, μάνα, πατέρα, χωρίς φράγκο στην τσέπη, από το σχολείο τρεις αποβολές και στο τέλος έπρεπε ν' αλλάξω σχολείο, και τι να το κάνω το σχολείο; - αφού λοιπόν με αφήσανε χωρίς φαΐ και νερό τρεις μέρες, μου είπαν: «ή δέκα χρόνια μέσα ή στην Αστυνομία και θα κάνεις ό,τι σου λέμε, γκέγκε μάγκα;». Διάλεξα τα σίγουρο ψωμί και να μας, δέκα χρόνια στη σφηκοφωλιά, στα Εξάρχεια με όλο εκείνο το αληταριό, που τους ήξερα και από τη μια και από την άλλη - και ανάμεσά τους κάμποσους παραστρατημένους. Μήπως ξέρεις φίλε τι ρόλο παίζουν πολλοί από αυτούς; Δικοί μας είναι, τι δικοί μας δηλαδή, της Ασφάλειας είναι και από κει παίρνουν οδηγίες, πότε θα την ανάψουν τη μια ή την άλλη φωτιά εδώ κι εκεί! Για πες μου εσύ που είσαι έξυπνος και σπουδαγμένος, γιατί δε χτυπάνε κανένα στόχο πλουτοκρατίας, κανέναν με γιοτ, με αυτοκίνητα ακριβά και τεράστιες περιουσίες; Γιατί χτυπάνε τον μεροκαματιάρη με το μαγαζάκι, τον περιπτερά και άλλους ανυπεράσπιστους; Δειλά πραχτοράκια της μαύρης συμφοράς είναι, πεμπτοφαλαγγίτες τους έλεγε ο μόνος σοβαρός και τίμιος άνθρωπος που γνώρισα στη ζωή μου, ένας δικηγόρος που έλεγε πως είναι με το ΚΚΕ, αλλά είναι έξω και απ' αυτό γιατί θέλει λέει να είναι ανεξάρτητος.
Λοιπόν, τον φουκαρά το μικρό τον έφαγα.
Είχα φτάσει στο αμήν, και πώς φτάνει κανείς στο αμήν δε θα στο αναλύσω, πάντως είχα μπουχτίσει. Με βρίζανε τα κωλόπαιδα, με είχαν βρίσει τουλάχιστον άλλες πενήντα φορές την ίδια μέρα, βρίζανε τη μάνα μου - «γαμώ το μ... που σε πέταγε» μου είχε φωνάξει ένα καθίκι το ίδιο απόγευμα - και είχα φτάσει ως το λαιμό - σου είπα ότι η μάνα μου ήταν παραδουλεύτρα, τίποτε άλλο δε σου λέω. Κάτι αυτές οι βρισιές, κάτι οι σπόντες του αστυνόμου την προηγουμένη «δεν κάνετε για τη δουλειά για την οποία προσληφθήκατε, και πλησιάζει η λήξη ή ανανέωση της σύμβασής σας και πρέπει να αποδείξετε πως αξίζετε το ψωμί που τρώτε...» και άλλα τέτοια.
Ξέρεις πώς είναι να έχεις το σιδερικό στη θήκη και να σε βλαστημάνε και να σου πετάνε μπουκάλια που μπορεί να είναι και μολότοφ; Οχι φίλε, δεν ξέρεις, και να μην αξιωθείς να μάθεις, στο λέω εγώ, ο γιος της πλύστρας που θέλησα να ζήσω έξω στην κοινωνία και με στολή εξουσίας και όχι στη φυλακή.
Τον σημάδεψα και πρώτη φορά το χέρι μου δεν έτρεμε. Γιατί πρώτη φορά δεν είχα πιει πριν βγω περιπολία - στο λέω κι αυτό και να μείνει μεταξύ μας: αν κρατήθηκα τόσα χρόνια και δε σκότωσα, είναι που έπινα μισό μπουκάλι ουίσκι πριν βγούμε περίπολο και έτσι ό,τι κι αν άκουγα για τη μάνα μου και το αντριλίκι μου το πέρναγα ντούκου - έχω ακούσει πως άμα μεθύσεις βγαίνει ο πραγματικός εαυτός σου κι εγώ είμαι καλό παιδί στο βάθος και όλοι στην υπηρεσία το ξέρουν και μ' αγαπάνε, αλλά και με εκμεταλλεύονται. Και δε θα σου πω τι καλοσύνες έχω κάνει εγώ στη ζωή μου, γιατί θα με περάσεις ή για παινεψιάρη ή για μαλάκα. Μέσα στο πιοτό κατάλαβα σιγά σιγά και τον πατέρα μου, που δεν ήταν κακός άνθρωπος έστω κι αν μεθώντας έβγαινε η κακή του πλευρά. Να σου πω κάτι; Αποτυχημένος σε όλα ήτανε, γι' αυτό έπινε. Οπως κι εγώ δηλαδή: Τι πέτυχα στη ζωή μου; Τίποτα! Ενας μπάτσος έγινα κι αυτό από σπόντα, όπως σου είπα, και μάλιστα χωρίς καν μόνιμη σύμβαση. Και να 'ρχονται αυτά τα κωλόπαιδα, που δεν έχουν δουλέψει στη ζωή τους, που δεν ξέρουν τι θα πει βάρδια και ξενύχτι, τι πάει να πει μεροκάματο και τι σφαλιάρα κάθε είδους από το αφεντικό και να σου ρίχνονται μετά από δώδεκα ώρες ορθοστασία στις γωνίες ή στις εισόδους τραπεζών, να 'ρχονται και να σε βρίζουν και να σου πετάνε ό,τι βρουν στο δρόμο. Και να σου πω κάτι άλλο; Πόσοι από αυτά τα κωλόπαιδα είναι εργαζόμενοι των 700 ευρώ που λένε και ξαναλένε; Να σου πω εγώ; Κανένας! 'Η κάτι πρεζόνια είναι ή κάτι τύποι από τα βόρια προάστια που βαριούνται στη σιγουριά του σπιτιού ή τα πραχτοράκια, οι πεμπτοφαλαγγίτες που λέγαμε πριν. Ποιος μεροκαματιάρης προλαβαίνει να βγει στους δρόμους, πόσοι από τους αναγκεμένους έχουν τέτοιες πολυτέλειες; Εντάξει, είμαι απόλυτος θα μου πεις, αλλά αυτό δεν αλλάζει την ουσία αυτού που λέω.
Λοιπόν, για να τελειώνω γιατί σε ζάλισα: το έκανα!
Πριν, σου έλεγα πως τον σημάδεψα και έτσι έγινε, όπως ήμουνα με το αίμα στο κεφάλι. Ομως, φίλε, πρέπει να σου πω πως δε θυμάμαι αν εκείνη τη στιγμή που πάτησα τη σκανδάλη, σημάδευα ακόμη τον πιτσιρικά ή το χέρι μου είχε κατέβει. Και μη νομίσεις πως πάω να πω ότι δεν το 'κανα, αφού ξέρω ότι εσύ δε θα με δώσεις. Απλά, δε θυμάμαι γιατί το μυαλό μου έχει σκεπαστεί από μια θολούρα και έχω χάσει εκείνες τις στιγμές τελείως. Για να μη λέω πολλά: δεν ξέρω ποια δύναμη ή ποια κούραση μου κατέβασε το χέρι - αν το κατέβασε - πάντως ό,τι έγινε, έγινε χωρίς τη θέλησή μου.
Και να στο πω; Ενα βουνό έχει πέσει πάνω μου από την επόμενη στιγμή που έφυγε η σφαίρα και είδα το κορμάκι του πιτσιρικά να διπλώνεται στις πλάκες. Οταν σκέφτομαι πως θέρισα μια ψυχούλα που δεν είχε κάνει ούτε ένα βήμα ακόμα στη ζωή, άνετο ή ζόρικο βήμα - τι σημασία έχει;
Αλλά φίλε, είχε φτάσει ένας κόμπος και μ' είχε πνίξει, αν δεν τράβαγα το πιστόλι εκείνη τη στιγμή θα είχα πεθάνει από ασφυξία. Ολο τον τελευταίο καιρό με είχε μαγκώσει ένα μούδιασμα - ξέρεις τι σημαίνει μούδιασμα; - ένα μούδιασμα που ξεκίνησε από τα πόδια και σκαρφάλωνε σιγά σιγά στο λαιμό. Δε θα το πιστέψεις φίλε, όμως με το που έφυγε η σφαίρα, μου φάνηκε πως πήρε μαζί της κι αυτόν τον βραχνά, έστω κι αν αυτό κράτησε όσο και η διαδρομή του βλήματος που άφησα να φύγει μέσα στο πάθιασμά μου. Ξέρω καλά πως θα με κυνηγάει πάντα αυτή η στιγμή αλλά πίσω δεν μπορώ να τη φέρω ούτε τη σφαίρα ούτε τη ζωούλα του πιτσιρικά. Ολοι εσείς που σήμερα φωνάζετε και χτυπιέστε τάχα, θα το προσπεράσετε γρήγορα, θα το ξεχάσετε μέχρι τις επόμενες δυο - τρεις μέρες, όπως ξεχάστηκαν τόσα και τόσα φριχτά εγκλήματα, δικά μας ή των άλλων, των επωνύμων που δεν τους αγγίζει ούτε νόμος ούτε συνείδηση. Ετσι κυλάει η ζωή, με όλες τις καθημερινές σκοτούρες, γιατί έτσι πρέπει, οι ζωντανοί με τους ζωντανούς και οι νεκροί με τους νεκρούς. Εγώ βέβαια εδώ σημαδεύτηκα και εδώ θα καρφωθώ, αλλά δε θ' αφήσω να το καταλάβει κανείς και πιστεύω πως εσύ θα κρατήσεις το μυστικό που σου εμπιστεύτηκα.
Να το ξέρεις: ό,τι και να δείξει η βαλλιστική που θα γίνει, όπως πάντα, εγώ δε θα το παραδεχτώ δημόσια πως του την άναψα και μάλιστα εν βρασμώ, που λένε, ούτε πως τον σημάδεψα κατάστηθα. Εχω τρία παιδιά να μεγαλώσω κι εγώ. Ναι, σαν εκείνο που σκότωσα, θα μου πεις, το ξέρω και τα δικά μου έχουν μόνο εμένα και τη μάνα τους, δεν έχουν σπίτι ιδιόκτητο, δεν έχουν τρία αυτοκίνητα, δεν έχουνε νταντάδες και καθηγητές στο σπίτι. Δε θα έχουν καλά καλά να φάνε άμα εγώ μπω φυλακή.
Ούτε συγγνώμη με παίρνει να ζητήσω, γιατί θα είναι σα να ομολογώ. Αλλωστε, πόσοι απ' όλους αυτούς που κακοποιούν κάθε μέρα τους ανθρώπους - και δεν είναι και λίγοι, κοίταξε στα ρετιρέ της παλιοκοινωνίας μας και θα καταλάβεις τι εννοώ - πόσοι απ' αυτούς ζήτησαν συγνώμη; Οχι, δεν οφείλω κανένα συγγνώμη σε κανέναν, κανέναν από τούτη τη βρωμοκοινωνία που ζούμε, εκτός ναι, εκτός από κείνο το παιδάκι που έστειλα στον άλλο κόσμο, αλλά όπως σου είπα, θα είναι η καταδίκη μου, άλλωστε τι θα άλλαζε αν ζητούσα συγγνώμη; Θα έφερνα πίσω τον πιτσιρικά ή θα μου το αναγνώριζαν σαν ελαφρυντικό;
Εμένα η μόνη μου ελπίδα τώρα είναι οι εγγυήσεις που μας έχουν δώσει από τότε που μπήκαμε στο Σώμα, πως ό,τι κι αν κάνουμε θα το κουκουλώσουν, αρκεί να πειθαρχούμε στις διαταγές των ανωτέρων.
Και μου το 'χουν υποσχεθεί πως κι εγώ θα πέσω στα μαλακά.
Τόσα χρόνια κάνω τον μαλάκα, μου το χρωστάνε.
Κυρίως φοβούνται, μην ανοίξω εγώ και άλλοι πολλοί το στόμα μας.
Γι' αυτό θα μου το κλείσουν απαλά και κομψά. Κρατώντας, μέχρι να περάσει η μπόρα μου, το στόμα των παιδιών μου γεμάτο. Που με τη σειρά τους, μεγαλώνοντας, θα βαδίσουν στα χνάρια μου, τη λαμπρή «σταδιοδρομία» μου.
Γιατί άλλη επιλογή δεν έχουν.
Οπως κι εσύ και τόσοι άλλοι που νομίζουν πως ποτέ δε θα τους αγγίξει η κακιά η ώρα.
Ολοι στο ίδιο καζάνι κλωθογυρνάμε βλαστημώντας την τύχη μας που δεν μπορούμε ν' αλλάξουμε.
Για την αντιγραφή,
Α. Σ. Α.

dimdermatis είπε...

Χαχαχα το δημοσίευσε πάλι....Δεν κρατήθηκε. Άντε πάλι απ' την αρχή...

Ανώνυμος είπε...

Καί εγώ είμαι γυιός πλύστρας και έχω και 5000 ένσημα του ΙΚΑ ως ηλεκτροσυγκολητής στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά και στην ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη όπου και εργάσθηκα περίπου δύο χρόνια στη ράδα παρακαλώ!
Το αμάρτημά μου είναι ότι διαφωνώ με το ΚΚΕ και θεωρώ ότι προσβάλει τις ιδέες μου και την ταξική μου θέση και καταγωγή.
Και όμως!
Το ΚΚΕ ενώ δείχνει τόση κατανόηση σε τόσους άλλους.
Περισεύει το μίσος του σε ότι βρίσκεται αριστερά.

Η ξεφτίλα δεν έχει τέλος και δεν θα αφορούσε κανέναν αν δεν είχε ταυτιστεί με την ιδεολογία μας.

dimdermatis είπε...

ΚΡΑΤΟΣ ΠΑΡΑΧΑΡΑΚΤΗΣ...
(στην κυριολεξια όμως)

http://ventetta.blogspot.com/2009/01/blog-post_3699.html

Ανώνυμος είπε...

Sammys: Πονάει η ανάδειξη των αιτιών και των πραγματικών δολοφόνων (πέρα από τον ίδιο τον μπάτσο); Και μετά αναρωτιέσαι γιατί δεν σε αγαπάμε… Ρε τι ιδεολογική παρέμβαση της ασφάλειας είναι αυτή.!!!

Ανώνυμος είπε...

dimider.
Όχι μονο οι τούρκοι οι αμερικάνοι και οι εβραίοι αλλά και οι ομφυλόφυλοι, οι γύφτοι και οι βασιβουζούκοι.

Μιχάλη!
όχι της ασφάλειας ,που έχετε να συγκρουστήτε μαζί της απο την εποχή του Πάγκαλου (πούταν μακριές οι φούστες). Αλλά της CIA.
My name is Bond...James Bond!

ΠΑΡΤΙΖΑΝΑ είπε...

Βρε πόντιε!!!!Δεν μπορούσες να δώσεις το λίνκ?!τι το έβαλες πάλι ολόκληρο και πιάνει χώρο?!

Τεσπά, για να τελειώνουμε: πάνε και πες αυτά που πιστευεις στους εργάτες του Σκαραμαγκά, μιας και ξερεις την περιοχή όπως μας λες, να πω εγώ τα δικά μου και να δουμε τι θα γίνει στο τέλος...

Από τη συχνότητα των σχολίων σου πάντως αρχίζω να πιστευω οτι είσαι ρεμάλι φοιτητής, συν το γεγονός ότι ξέρεις το ΝΑΡ...(κακία!)

Στα αριστερά μου δε βλέπω τίποτα, τι να μισήσω?!

vripol είπε...

"Βρε πόντιε!!!!Δεν μπορούσες να δώσεις το λίνκ?!τι το έβαλες πάλι ολόκληρο και πιάνει χώρο?!"

Λελεύω σε sammys, καί σύ, ά σοί τεμετέρτς είσαι;
Ερθεν ο καιρός νά εφτάμε Ποντιακήν φράξιαν απές σή Παρτιζάνας τό μπλογκόπον..

Παρτιζάνα, ούτε κάν διανοούμαι ότι τό "πόντιε" τό έγραψες μέ την γνωστή υποτιμητική διάθεση. :)

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ !! ΟΠΠΛΑ (οργάνωση προστασίας ποντίων λαϊκών αγωνιστών)

vriopplίδης

Ανώνυμος είπε...

Και μια και τόφερε η κουβέντα.
Τι απέγινε ο πόντιος?
Και πάνω που είχα αρχίσει να μαθαίνω τη γλώσσα.

Δυστυχώς εξακολουθώ να είμαι ηλεκτροσυγκολητής.

Σου φαίνετε παράξενο όμως, γιατί δέν έχει μείνει και κανένας εργάτης στο ΚΚΕ με το δικό μου level (τρομάρα μου!)
Το Χαλβατζή είχα γνωρίσει παλιά και τον Γόντικα αλλα αυτοί πρώτον δεν ήταν ποτέ εργάτες και δεύτερον ήταν ανυπόφορα κουτοί.
Μια φορά, δε ,που πήγα και γράφτηκα στο Ωδείον Καλλιθέας με κοιτάγανε καλά καλά γιατί- σου λέει- τί δουλειά έχει ένας προλετάριος με τις μουσικές? Λές νάναι πούστης?
Είδα και απόηδα και μετανάστευσα στην επαρχία όπου ζω τα τελευταία χρόνια.
Και για να μήν απορείς εξακολουθώ να δουλεύω , είμαι μάχιμος επαναστατημένος άνθρωπος, αγαπάω τους συντρόφους μου (και τους πόντιους), ασχολούμαι με την μουσική, γράφω ένα βιβλίο για την ιστορία του τόπου μου, αρθρογραφώ σε μιά εφημερίδα( ελπίζω να μήν σε εκνευρίζουν τα άρθρα μου), μιλάω σε συνελέυσεις , ταξιδεύω και δημιουργώ καταστάσεις και αλλού. Είμαι , εν ολίγης, ένας μαυρογυαλούρος της επανάστασης.

Γράφω και "στις παρτιζάνας" τις ελεύθερες ώρες μου γιατί μάρέσει να τσακώνομαι και μου κάνει καλό.

ΠΑΡΤΙΖΑΝΑ είπε...

Χρονια Πολλά γιατρέ μου!Και ναι, το έγραψα με τη γνωστή διάθεση!Πάντως κάνω βήματα, σε 3 ποντικά γλέντια έχω πάει ως τώρα!Ηρθες Σαλονικη τελικά?!

@ Σάμμυ, δεν έχω πρόβλημα με τις επισκέψεις σου στο μπλογκ απλά εγώ βαριέμαι να μαλώνω εδώ πέρα. Το βρίσκω ανούσιο!

Ανώνυμος είπε...

Όπως νομίζεις.
Άρχιζουμε την συζήτηση για τις πορδές των Θεών.

vripol είπε...

Παρτιζάνα, παρέπλευσα βιαστικός λόγω κακοκαιρίας.

Νά ευχηθώ καλή δύναμη στην αγωνιζόμενη Παλαιστίνη πού δέχεται τήν χερσαία επίθεση τών Εθνικιστών Ισραηλινών.
Διότι υπάρχουν καί Ισραηλινοί(δηλ. πολίτες τού κράτους τού Ισραήλ) πού διαδηλώνουν κατά της επίθεσης. Καί διότι τό Εβραίος δέν είναι ταυτόσημο μέ τό Εθνικιστής Ισραηλινός, φίλε dimider.
Εβραίοι(ταυτόσημο ως έννοια μέ τό Ισραηλίτης, αλλά όχι μέ τό Ισραηλινός) υπάρχουν καί στό κράτος τού Ισραήλ, καί σέ πολλά άλλα κράτη.
Υπάρχουν Εβραίοι μέσα καί έξω από τό Ισραήλ πού συμφωνούν μέ τίς φασιστικές ενέργειες τού κράτους τού Ισραήλ, καί υπάρχουν Εβραίοι μέσα καί έξω από τό κράτος τού Ισραήλ πού διφωνούν έντονα.
Νά μήν καταφερόμαστε συλλήβδην κατά τής φυλής τών Εβραίων, διότι τότε γινόμαστε φυλετιστές, δηλαδή ρατσιστές.
Κάθε ένας πρέπει να κρίνεται σύμφωνα μέ αυτά πού πρεσβεύει καί πράττει καί όχι σύμφωνα με την καταγωγή του.

Ανώνυμος είπε...

"Καί εγώ είμαι γυιός πλύστρας και έχω και 5000 ένσημα του ΙΚΑ ως ηλεκτροσυγκολητής στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά και στην ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη όπου και εργάσθηκα περίπου δύο χρόνια στη ράδα παρακαλώ!"

χαχαχαχαχαχα...... Μπερδευτικε απο τα ψεματα αυτος! 2 χρονια δουλεια και 5000 ενσυμα;;;;; που γινεται αυτο να παμε κμεις; σε 2 χρονια 440 και με το ζορι... στη ραδα παρακαλω.... αντε γεια

ΠΑΡΤΙΖΑΝΑ είπε...

Να υποθέσω ότι τα 5000 δεν τα μάζεψε από τα δύο χρόνια στο Σκαραμαγκά αλλά όλα τα χρόνια που δουλεύει.