Σάββατο 4 Οκτωβρίου 2008

είμαι πρεζάκι..Τέλος!

Ειχαμε πει να κόψουμε το τσιγάρο από 1 Οκτώβρη.Ήταν κάτι που ήθελα πραγματικά, το είπε και ο γιατρός εξάλλου..Αλλά αποδείχτηκε τραγικά δύσκολο..Τις προηγούμενες μέρες κάπνιζα 7 τσιγάρα τη μέρα, φοβερό σκορ για μένα!Δεν το αναζητούσα παρα μόνο κάποιες φορές που ένιωθα το κεφάλι μου να πάει σπάσει, σαν να με είχαν δέσει σε μια καρέκλα και γω να ήθελα να σηκωθώ αλλά δεν μπορούσα..Ε, εκείνες τις στιγμές κάπνιζα λίγο, μετά μου περνούσε. Σήμερα όμως ήταν πραγματικά μια καταστροφή!

Ξύπνησα ξέροντας ότι θα πηγαίναμε εκδρομή. Θα έπρεπε ως τότε να συμαζέψω λίγο, να φάω κάτι και λίγο να ρήξω μια ματιά σε κάτι που έχω να γράψω..Αλλά το σπίτι από μικρό διαμερισματάκι έγινε μια τεράστια έπαυλη που είχε να καθαριστεί δέκα χρόνια, με 70 δωμάτια και όλα τα πράγματα σκονισμένα και σε λάθος θέση. Το φαΐ, από μια απλή παραγγελία έγινε διατροφικό σκάνδαλο:μα τι τρώω, πόσες αηδίες θα φάω ακόμα στη ζωή μου, θα πεθάνω και τέτοια...Αυτό που είχα να διαβάσω έγινε τελεσίγραφο παράδοσης διδαχτορικού σε μια μέρα: δεν προλαβαίνω, τι θα κάνω στη ζωή μου, πού θα βρω όλη αυτή τη βιβλιογραφία που χρειάζομαι κτλ. Η εκδρομή έγινε μια προσφυγιά:μα πού θα πάω, πότε θα γυρίσουμε, τι νόημα έχει, χάνω το χρόνο μου, αφήνω τη ζωή μου να περνάει έτσι, είμαι ρεμάλι κτλ.

Ακύρωσα την εκδρομή. Μετά από λίγο αποφάσισα να πάω αλλά πλέον η θέση μου κατελήφθη από κάποιον άλλον..Κλάμα και υστερία!Δύο εντελώς βασανιστικές ώρες, να περνάνε από το κεφάλι μου μέσα όλα τα προβλήματα της ζωής μου, θα θυμάμαι όλους τους ανθρώπους που κάποτε με τσάτισαν, να φτιάχνω σενάρια με όλους τους ανθρώπους που πιθανά να με τσατίσουν, να σκέφτομαι ότι δε με αγαπάει κανείς και ότι όλοι περνάν καλά κι ας μην είμαι μαζί τους, να νιώθω μόνη και έρημη...Εννοείται ότι σκέφτηκα να χωρίσω, θυμηθηκα ότι πριν 5 μήνες το μαναράτσι με κοίταξε λίγο στραβά, απόδειξη πως δε με θέλει πια και άλλα τέτοια υπέροχα..έστειλα 10 μηνύματα σε μισή ώρα, έκλαψα, παράτησα τη σφουγγαρίστρα στη μέση του σαλονιού, μου ρθε να σπάσω όλα τα πιάτα, αλλά μετά σκέφτηκα ότι εγώ θα πρέπει να τα μαζέψω και συγχύστηκα ακόμα περισσότερο...

Δεν άντεξα..Κατέβηκα κάτω και πήρα ένα πακέτο.Μόλις το κράτησα στα χέρια μου οι μισές σκέψεις είχαν φύγει, μόλις άναψα το τσιγάρο όλα έλαμψαν και η ζωή έγινε τόσο όμορφη!!Συνειδητοποίησα ότι είμαι πρεζάκι. Οτι το μυαλό μου δεν την παλεύει κι ότι δεν αρκεί απλά να πεις "το κόβω". Στην Αγγλία ξέρω ότι υπάρχει πρόγραμμα για όσουςθέλουναν κόψουν το κάπνισμα, τους γράφουν στα γυμναστήρια τζάμπα και έχουν ειδική υποστήριξη.

Εγώ το ομολογώ: θέλω βοήθεια!Έχω όλη την καλή διάθεση να το κόψω αλλά το μυαλό μου έχει εθιστεί στη νικοτίνη!Σε αυτό το σημείο θέλω βοήθεια!Τι να κάνω?!!!!!!!!!!

33 σχόλια:

Χορεύοντας με τους ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΥΣ είπε...

Σε μένα είχε πολύ καλά αποτελέσματα ο βελονισμός. Στους 7 μήνες που το έκοψα δεν είχα κανένα στερητικό.
Όλα είναι στο μυαλό. Γι αυτό κι από μια μαλακία το ξανάπιασα νομίζοντας πως ένα τσιγαράκι το ελέγχω και ξανακύλησα στην πρέζα (3 πακέτα/μέρα).
Πάντως αυτό βοηθάει. Κάτι διάβασα και για ένα χάπι που κάνει 53 ούρα το πακέτο (το γράφει και πνευμονολόγος) αλλά δεν έχω άποψη.
Άμα θες τηλ. του βελονιστή, mail me.

ΠΑΡΤΙΖΑΝΑ είπε...

Χμμμμμμ!Βελονισμός?!Καλό μου ακούγεται!Θα δοκιμάσω και αυτοκολητα νικοτινης και αν δεν δω χαϊρί θα σου πω...

Ανώνυμος είπε...

τώρα θα ακουστώ ίσως πολύ μαλάκας... και αναίσθητος κτλ...
πάντως αν και δεν έχω καπνίσει...(και ξερόλας) η άποψη μου είναι πέτα τα από το παράθυρο και μην τα ξαναπιάσεις... τόσο απλά... είτε είσαι χάλια είτε όχι... απλώς μην παίρνεις τσιγάρα...(Κάπως έτσι τα έκοψε και ο πατέρας μου από ότι μου έχει πει-μετά από πολλές προσπάθειες...)
Λίγη γυμναστική πιστεύω ότι θα σε βοηθήσει... από ότι έχω ακούσει φτιάχνει την διάθεση :-) δεν βλέπεις εμένα? :-p

Ανώνυμος είπε...

Εκείνη στη φωτογραφία του blog είναι η γιαγιά σου; ...Ή της μοιάζεις μόνο;

Ανώνυμος είπε...

Μίλα με τον ερυθρό. Το καλύτερο παράδειγμα. Από 5 πακέτα την ημέρα, μαχαίρι. Βέβαια, αφού έγινε ζήτημα ζωής ή θανάτου.
Πάντως τα νεύρα πρέπει να ξεσπάνε αλλά εκεί που δεν θα σου δημιουργήσουν άλλα προβλήματα. Το ΄΄μαναράτσι΄΄ δεν σου φταίει και όπως η ίδια έλεγες πριν λίγο καιρό:

΄΄πρώτον, συνειδητοποιείς ότι δε χρειάζεται να ρωτάς τον άλλο συνέχεια "μ'αγαπάάάάάάς?" για να δεις άμα σ' αγαπάει. Αρκεί να δεις τον άλλο να 'χει τα μάτια ανοιχτά 7 η ώρα το πρωί, για να δει ότι κοιμάσαι επιτέλους...΄΄

Καλή τύχη με το νέο σου καθήκον…

Misha είπε...

Εσύ θέλεις να το κόψεις και δεν μπορείς (ακόμα, γιατί είμαι σίγουρος ότι θα το κάνεις), η μάνα μου από την άλλη ενώ κάπνιζε πολύ, τώρα της φέρνει αηδία και στενοχωριέται που δεν μπορεί να καπνίσει. Είναι όλα όντως μέσα στο μυαλό.

ΠΑΡΤΙΖΑΝΑ είπε...

@Χαμόγελε δεν είναι τόσο απλό τελικά!!!!!!
@αρισβ, δεν είναι η γιαγιά μου, είναι μια γιουγκοπαρτιζάνα και δεν της μοιάζω καθόλου!
@Μιχάλη, το μαναράστι όντως δε φταίει σε τίποτα!Θα βοήθουσε βέβαια τον εαυτό του αν δε με έβριζε την ωρα που του λέω ότι δεν αντέχω χωρίς τσιγάρο!
@Μίσα, είναι οντως ολα μεσα στο μυαλό αλλά από ό,τι φαίνεται πρέπει να πάρω και ενα πατς νικοτίνης...

Radio Collectiva Team είπε...

Ένα σου λεω μολις γυρισα απο μπάνιο, θάλασσα....
Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να μετακομίσεις στο Νότο και καθε μέρα θα είναι γιορτή και χωρίς τσιγάρο!!!

Ανώνυμος είπε...

Μη φρικάρεις, συντρόφισσα...Σε ένα κόσμο που κάνει την ψυχή και το κεφάλι σου να ξεχειλίζει από τα ανικανοποίητα θέλω, το τσιγάρο παραμένει μια επιτρεπόμενη και ευκόλως ικανοποιήσιμη επιθυμία, ίσως μια παρέα που καίγεται για σένα, κάτι που είναι εκεί από τη στιγμή που το μάτι θα ανοίξει μέχρι να κλείσει το βιβλίο και διαδοχικά το φως του κομοδίνου και ν'αποκοιμηθείς...Και κανένα μα κανένα trend , καμία μα καμία political correctness δε θα μου υποδείξει τι να κάνω, γιατί δεν μπορούν αυτά να γεμίσουν ψυχή και κορμί και να το φέρουν στο δρόμο της αυτοολοκλήρωσης...

Ανώνυμος είπε...

@παρτιζάνα. θα επιμείνω είναι τόσο απλό... άρχισε πολύ γυμναστική και θα το καταλάβεις :-p

ΔΙΟΝΥΣΟΣ είπε...

70.ooo.000 ανάσες είναι όλη σου η ζωή (κατά μέσον όρο)Μην τις σπαταλάς με τσιγάρο. Ετσι λέω στον εαυτό μου και πάω καλύτερα από σένα.

ΠΑΡΤΙΖΑΝΑ είπε...

@fugitive, θέλω να το κόψω, δεν είναι ότι δε θέλω!
@Διόνυσε, βρε ό,τι και να μου πω δε με πείθω!
@Χαμόγελε, μάλλον έπρεπε να τα σπάσω τα πιάτα για να πειστε΄΄ις οτι δεν ειναι τόοοσο εύκολο!
@Ραδιοκολεκτιβα, μάλλον πρέπει ναμου πεις κατι που να λαμβάνει υπόψην το γεγονός ότι ζω σε μια καταθλιπτική και φουλ στην υγρασία πόλη!

Ανώνυμος είπε...

δεν βρίσκεις κάνα γκόμενο λέω εγώ... να ησυχάσουμε!!!
να βάλεις και κανένα θέμα καλό... μας έχεις πρίξει με τα ψυχολογικά σου!!!
σιεφταλί μου ανάλατο... :)

JohnyQ είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

Η συμβολή μου στο θέμα: κατ' αρχάς και κατ' αρχήν, δεν υπάρχει "το ελέγχω". Σωστά το λέει ο Αμετανόητος.
Για να είμαι ειλικρινής, μου το έκοψαν οι γιατροί, αλλά υπήρχε και από πριν κάτι: δεν γούσταρα την γεύση και το κάπνιζα από συνήθειο. Όταν λοιπόν ο γιατρός μου είπε ότι κόντεψαν να με χάσουν σε ένα από τα χειρουργεία (έμαθα μετά από την αναισθησιολόγο ότι με δούλεψε κανονικά...αλλά καλό μου έκανε), είπα ότι δεν θα καπνίσω την πρώτη μέρα μετά το χειρουργείο. Αφού τα κατάφερα, είπα: να δοκιμάσω άλλη μία μέρα.
Τότε σκάρωσα και κάτι άλλο: έφτιαξα ένα στριφτό και είπα ότι θα το καπνίσω μετά από 15 μέρες και μέχρι τότε απλά θα το έχω στο στόμα για το συνήθειο. Κράτησα εύκολα τις 15 μέρες και μετά το άναψα. Δεν έχω κάνει ούτε μία τζούρα μπάφο στη ζωή μου, αλλά δεν ξέρω αν θα βρωμάει τόσο όσο βρώμαγε το τσιγάρο εκείνο. Στην πρώτη ρουφηξιά το έσβησα.
Προσοχή όμως: το τσιγάρο δεν προκαλεί εξάρτηση. Δεν είναι πρεζάκι ο καπνιστής. Μπορεί να ζήσει αν δεν βρει τσιγάρο (θα έχει νεύρα για λίγο, αλλά οκ).
1) Από αυτά που είπα, το κόλπο με το στριφτό θα μπορούσε να βοηθήσει ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ
2) ότι ΕΙΣΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΗ να το κόψεις. Ακόμα και ο γιατρός να σου πει να το κόψεις, αν δεν θέλεις εσύ δεν κόβεται (στα πρώτα χειρουργεία πάλι οι γιατροί απαίτησαν να το κόψω, το περιόρισα αλλά δεν ήθελα να το κόψω). ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ.

ΠΑΡΤΙΖΑΝΑ είπε...

@Κύπριε, μα πραγματικά μόνο εσύ δεν κατάλαβες οτι ΕΧΩ γκόμενο!Σεφταλί χωρίς κανέλα!
@Τζόνυ, σήμερα κάνω μια νέα αρχή!Υπόσχομαι!Να δούμε πού θα πάει!
@Ερυθρέ, μάλλον πρέπει να πω στον εαυτό μου ότι θα είμαι πολύ μεγάλη κότα αν υποκύψω στα κελεύσματα του τσιγάρου και της νικοτίνης!Αλλο δρόμο δε βλέπω!Σήμερα όμως η αλήθεια είναι ότι νιώθω αρκετά κότα!( χριστέ μου, μόλις πριν λίγα δευτερόλεπτα είπα στον Τζόνυ ότι θα κανω μια νέα αρχή και τώρα το ξανασκέφτομαι....!Κλάψ!)

Ανώνυμος είπε...

Τα πατς νικοτίνης εμένα τουλάχιστον δε με βοήθησαν καθόλου. Εία κολλήσει θυμάμαι ακόμα και στο κούτελο αλλά...νιάμα δουλειά!
Δεν έχω να σου προτείνω κάποιο τρόπο να το κόψεις γιατί αν είχα αυτή τη στιγμή δε θα κάπνιζα κι εγώ 2 πακέτα. Βέβαια μ'εμένα το πρόμπλεμ είναι ότι και δε μπορώ να το κόψω αλλά και δε θέλω να το κόψω. Μ'αρέσει το ριμάδι!
Απο την άλλη πάλι με τόσα προβλήματα που έχει ο καθένας μας στο κεφάλι του πώς να ηρεμήσει και να το κόψει; Γιατί για να περάσεις στην άλλη όχθη, των μη καπνιστών, θα πρέπει να είσαι ήρεμος αφού όλα είναι θέμα εγκεφάλου. Ε ζήσε εσύ με 500 έουρος και έλα και πες μου για ηρεμία.
Σε φιλώ!

Misha είπε...

Εγώ είμαι υπέρ της πρότασης του Ερυθρού. Βάζε το στο στόμα σου χωρίς να το ανάψεις και νομίζω πως σιγά σιγά (γιαβάς γιαβάς που λένε τα αδέρφια μας από απέναντι) θα ξεφύγεις από την συνήθεια.
Σκέψου ότι κάποιοι ανεγκέφαλοι κατά Κροατία μεριά είχαν την ευχαρίστηση να σε τυραννήσουν 2 ώρες στερώντας σου το, μην τους δώσουμε την ευκαιρία να το ξανακάνουν!!

Ανώνυμος είπε...

αααα) Οι ψυχογραφικές σου καταθέσεις θα μπορούσαν άνετα να συνθέσουν έναν καινούριο τίτλο στη σύγχρονη ελληνική λογοτεχνία. Με τον κίνδυνο όμως να είναι σαν αυτούς που διαφημίζει το alter. Πάντως κανα ψιλό θα το βγάλεις.
βου) Οι απόψεις για το τσιγάρο είναι ωσάν τις κωλοτρυπίδες, όλοι έχουν και από μια. Άκρη δε βγαίνει. Οπότε ή την ψάχνει κανείς μόνος του και αποκτηνώνεται, ή κάνει join σε κανα γκρουπ θεραπυ και το έτερον ήμισυ πέφτει στα σκληρά για να σου συμπαρασταθεί. Αλλά αν το διαδίκτυο έδινε τη λύση τότε θα ρίχναμε το νόμο της αξίας στον απόπατο της ιστορίας.
γου) Ρε μπας και είναι ένα κολπάκι και αυτό για να αυγαταίνει η περιουσία μερικών μερικών και εμείς να καρκινιάζουμε. Σκέψου τα κέρδη της φιλιπ μορις και εκείνου του κάτεργου στο Κιλκίς που τρομοκρατούσε τους προλετάριους που ξεζούμιζε. Σκέψου τα κέρδη των "επενδυτών" όταν θα πλακωνόμαστε στις εξετάσεις και των Γιαννακοπουλαίων όταν θα μας φλομώνουν στα φάρμακα. Σκέψου τις συντάξεις που γλιτώνουν από την "εθελουσία έξοδο" από τον μάταιο τούτο κόσμο. Είναι επαναστατική πράξη το κόψιμο του τσιγάρου ή έχω κάψει ότι κύτταρο έχω από λαιμό και πάνω; Πάντως εγώ λέω να κρατηθώ υγιείς μπας και βοηθήσω να ζήσουμε καλύτερες μέρες (ένεκα δηλαδή που είναι και εποχή περάσματος στο σοσιαλισμό).
δου) Την προσωπική μου εμπειρία δε θα την καταθέσω γιατί απέτυχα να το κόψω. Αλλά μ αρέσει κιόλας το ρημάδι. (Ο Λιακό λέει οτι οι ελοχίμ βάζουν στον καπνό μέσα, κάτι που μας εθίζει και μας αρέσει για να τα τινάξουμε και να φάνε τις αμυγδαλές μας που είναι "δώρο" από τον αντίχριστο και γι' αυτό πρήζονται όποτε πηγαίνουμε για προσκύνημα στην Τήνο. Νικοτίμ, μόνο 29 ευρώ.)
εεεε) Εδώ κοτζάμ Φιντέλ και το έκοψε, που κάπνιζε και κάτι πουράκλες ΝΑ με το συμπάθειο. Εμείς γιατί όχι;

ένας στρατολάτης είπε...

Παρτιζάνα μου κουράγιο. Σου μιλώ ως 4 μέρες άκαπνος αλλά απολύτως αποφασισμένος να μην υποχωρήσω. Η πνευμονολόγος μου είπε αυτό που σου γράφει κι ο αμετανόητος. Υπάρχουν χάπια με τα οποία το κόβεις. Τα πατς και οι τσίχλες δεν κάνουν τίποτα. Η ύπαρξη των χαπιών όμως με πείσμωσε και είπα "όχι ρε πούστη, θα το κόψω μόνος μου". Βάστα γερά.

stelios είπε...

Παρτιζάνα, ακολουθεί μεγάλο κείμενο, αλλά μπορεί και να σε βοηθήσει.
Το έκοψα πριν από ενάμισι χρόνο με την τέταρτη προσπάθεια. Ξεκινούσα Σάββατο πρωί, τσακωνόμουν κατά κανόνα με τη συμβία και το ξανάρχιζα Σάββατο μεσημέρι οπότε και τα ξαναφτιάχναμε. Όμως, τα κατάφερα.

Τι με βοήθησε.
1) Η γνώση των σταδίων της απεξάρτησης: η πρώτη μέρα είναι καθοριστική. Αν αντέξεις μία μέρα ολόκληρη (μιλάμε για κόψιμο μαχαίρι), σημαίνει ότι μπορείς να αντέξεις και την επόμενη και άρα όλες. Σε τρεις (3) μέρες ο οργανισμός σου έχει απεξαρτηθεί απο τη νικοτίνη. Αυτό σημαίνει ότι την τέταρτη ημέρα ξυπνάς όμορφα όμορφα και δεν έχεις τα πιο βασικά συμπτώματα. Έχεις κόψει το κάπνισμα κατά 90%. Τρεις μερούλες είναι ο βασικός σου αγώνας. Προσοχή, όμως, οι τρεις μέρες μετράνε από το τλευταίο τσιγάρο. Αν το κόψεις δυόμισι μέρες και κάνεις έστω μία τζούρα, ο οργανισμός ξαναεθίζεται στη νικοτίνη, το κοντέρ μηδενίζει και ξανά από την αρχή το τριήμερο. Έστω και για μία τζούρα. Για αυτό και όταν κάνεις ένα τσιγάρο τη μέρα ή μέρα παρά μέρα κ.λπ., περιμένοντας να σταματήσει να σου λείπει, απλώς ταλαιπωρείς τον εαυτό σου περισσότερο. Θέλει τρεις μέρες υπομονή για να φύγει η νικοτίνη από το αίμα σου.
2) Μετά παλεύεις με την έλλειψη ντοπαμίνης. Η ντοπαμίνη επανέρχεται στα φυσιολογικά όρια μετά από 20 μέρες (3 εβδομάδες, αν προτιμάς να μετράς με τριάδες). Την 21η μέρα, δηλαδή, όλα τα συμπτώματα της στέρησης διαλύονται και νοιώθεις τέτοια ευεξία που είχες χρόνια να νοιώσεις. Ουσιαστικά, δηλαδή, μετά από τρεις εβδομάδες έχεις κόψει το τσιγάρο. Από εκεί και πέρα παλεύεις μόνο τη συνήθεια.
3) Σκέψου ότι έχεις κάνει υπομονή στη ζωή σου για πολύ περισσότερο καιρό και ενδεχομένως σε πολύ πιο επώδυνες καταστάσεις. Πίστεψέ με, αν το καλοσκεφτείς, η διακοπή του καπνίσματος είναι εύκολο πράγμα σε σχέση με άλλες δύσκολες καταστάσεις που αντιμετωπίζουμε συσχνά. Σκέψου, δηλαδή, ότι μια απλή γρίπη είναι πολύ πιο δύσκολο να την περάσεις. Σκέψου, επίσης, ότι η δυσκολία που νοιώθουμε όταν κόβουμε το κάπνισμα σε πολύ μεγάλο βαθμό επιτείνεται από τον μύθο που υπάρχει (προϊόν προπαγάνδας σε μεγάλο βαθμό) για το πόσο δύσκολο είναι. Με το πρώτο μικρό στερητικό νομίζουμε ότι έρχεται η αιώνια καταστροφή, ενώ στην πραγματικότητα πρόκειται για πολύ ελαφριά συμπτώματα. Τη μεγαλύτερη δουλειά την κάνει ο πανικός. Και αυτό που περιγράφεις στο ποστ, αν το ξαναδιαβάσεις, θα δεις ότι πιο πολύ είναι πανικός και λιγότερο στερητικό. Όταν σου έρθουν τα στερητικά, την πρώτη φορά ας πούμε, κάτσε ψύχραιμα και ανάλυσέ τα. Πώς ακριβώς αισθάνεσαι: λίγο μούδιασμα στο λαιμό, ανεπαίσθητο πονοκέφαλο, λίγο τεντωμένα νεύρα... οτιδήποτε. Θα δεις ότι είναι αστεία μπροστά σε άλλα που αντιμετωπίζεις σε τακτική βάση. Και, αν τα ανλύσεις και τα ξέρεις, θα αντιμετωπίζεις σχετικά εύκολα (τα βαικότερα για τρεις μέρες και τα υπόλοιπα για τρεις εβδομάδες, είπαμε- μετά πάπαλα).

Αντιμετώπιση των κρίσεων επιθυμίας για τσιγάρο.
1) να ξέρεις ότι έχουν μικρή διάρκεια (10 λεπτά), παρόλο που μας φαίνεται ότι θα είναι μόνιμη κατάσταση και μας πιάνει πανικός.
2) εγώ χρησιμοποίησα βάμα βρώμης (σε κάποια φαρμακεία - πίνεται). Η βρώμη έχει ήπια αντικαταθλιπτική δράση και -σε εμένα τουλάχιστον- μείωσε την ένταση των κρίσεων, και έτσι τις πάλευα. Εκτός από αυτό, έβαζα σε ένα βαμβάκι τρεις σταγονίτσες αιθέρια έλαια βασιλικού, γερανίου και περγαμόντο. Τα μύριζα σαν πρεζάκιας, αλλά βοηθούσαν, γιατί έχουν και αυτά ευεργετικές ιδιότητες για την περίσταση (είναι ακριβά αυτά τα μαλακισμένα, αλλά έχεις πολλά οικονομικά περιθώρια από την οικονομία που θα κάνεις με τη διακοπή του καπνίσματος). Τώρα, αν πας και γεμίσεις καμιά τσάντα με βρώμη και αιθέρια έλαια από κανένα φαρμακείο και δεν σου κάνουν τίποτα, δεν φταίω. Αυτά είναι σε μεγάλο βαθμό υποκειμενικές μέθοδοι (αντικειμενικά είναι τα δεδομένα που σου δίνω στην αρχή για τους χρόνους).

Συμβουλές:
- Η πρώτη μέρα είναι καθοριστική, αλλά όλες οι μέρες δεν είναι ίδιες. Που σημαίνει ότι όταν έχεις να αντιμετωπίσεις μια μέρα διαφορετική από την πρώτη, πρέπει να την αντιμετωπίσεις και αυτήν ως πρώτη.
- Για τις τρεις πρώτες μέρες καλό είναι να αποφύγεις καταστάσεις που απαιτούν τσιγάρο, όπως εξόδους, καμιά ζόρικη συνεδρίαση ;) κ.λπ. Καλό είνια οι τρεις πρώτες μέρες να μοιάζουν, δηλαδή, και να μην είναι πολύ απαιτητικές. Αλλά και αν είναι, μη σκας. Θα τα καταφέρεις.
- Μη βιαστείς. Κάνε την απόπειρα να το κόψεις σοβαρά και όχι με βιαστική απόφαση της στιγμής. Και αν αποτύχεις, μην απογοητευτείς. Κάπνισε κανονικά και χωρίς τύψεις και ξαναπροσπάθησε μετά από μερικές μέρες.
- Μη μισήσεις το τσιγάρο. Είναι ωραίο πράγμα. Βλάπτει επειδή είναι βλαβερός ό τρόπος ζωής μας (σωματικά και ψυχολογικά). Είτε το θεοποιείς, είτε το μισείς, δίνεις στο κάπνισμα υπερφυσικές ιδιότητες και δυσκολεύεσαι να το νικήσεις. Δεν χρειάζονται υπερβολές. Σ' αρέσει και είναι συγκεκριμένοι οι λόγοι που πρέπει να το κόψεις.
- Ψάξε στο internet. Θα βρεις πολλά sites που ίσως σε βοηθήσουν.
- Με βελονισμό το έκοψε ο γαμπρός μου εύκολα από όσο λέει.
- Αν έχεις να σκάσεις 500€, υπάρχει η πιο εύκολη μέθοδος: anti-smoking center.

Αν μπορώ να βοηθήσω παραπάνω στείλε mail. Θα το βρεις στο μπλογκ μου.

palalos είπε...

καλημέρα και καλώς σε βρήκα!
λοιπόν, αναφορικά στο θέμα του τσιγάρου, είμαι και εγώ από τον δεκέμβριο του 2007 (!) σε διακδικασία και προσπάθεια να το κόψω..δεν ξέρω πόσο θα σε βοηθήσουν τα λεγόμενά μου...
η αλήθεια είναι από τον δεκέμβριο του 2007 μέχρι και σήμερα(έχω να καπνίσω από το σάββατο τα ξημερώματα...) έχω ορίσει στον ευατό μου πολλές καταληκτικές ημερομηνίες....βασικά έχω αντιληφθεί την "αναγκαιότητα" του τσιγάρου μόνο με την συνοδεία αλκοόλ αλλά και σε στιγμές μαλακίας και μη χείριστης διαχείρησης του χρόνου μου....

από τότε που είπα ότι το κόβω το έχω ελαττώσει δραματικά αλλά πέρα από μία περίοδο περίπου 40 ημερών δεν το "κράτησα"...αλλά το νιώθω και το ξέρω ότι θα το κόψω....

μην αγχώνεσαι, μηνσε παίρνει από κάτω...δεν είσαι πρεζάκι, απλά θέλει υπομονή και επιμονή.

Ποντος και Αριστερά είπε...

Παρτιζάνα

... σου αφήνω εδώ ένα (σοβαρό μάλλον) μήνυμα για τον αναθεωρητισμό (της γελοίας κι επικίνδυνης Ακροδεξιάς)

“…. στις μέρες μας φαίνεται ότι πέφτει η μάσκα πολλών και διαφορετικών δυνάμεων και αποκαλύπτεται το αληθινό τους πρόσωπο….

Έτσι ζούμε και μια επίθεση της αληθινής Ακροδεξιάς με την προσπάθεια αναψηλάφησης της Δίκης των Εξ.

…Ζούμε σε μια εποχή που ο αντιπροσφυγικός αναθεωρητισμός εμφανίζεται με μοναδικό θράσος.

Απ΄τη μια, η Ακροδεξιά υποδύεται έναν άλλο ρόλο και αρχίζει να καπηλεύεται την ιστορία των Ελλήνων της Ανατολής, δηλαδή των μέχρι χθες απόβλητων αντιπάλων της.

Απ΄την άλλη επανεμφανίζεται με το παλαιό αντπροσφυγικό της πρόσωπο: Τόλμησαν να ζητήσουν στις μέρες μας κάτι που ούτε ο δικτάτορας Μεταξάς το αποτόλμησε την εποχή της παντοδυναμίας του -ούτε καν και η Χούντα: την αναψηλάφηση της Δίκης των Εξ.

Η παλαιοελλαδική αντιπροσφυγική, ακροδεξιά ξανασηκώνει επικίνδυνα το κεφάλι… Ίσως γιατί νομίζουν ότι ξοφλήσαμε !!!

Μήπως θα έπρεπε να αντιδράσουμε;


Τουλάχιστον εμείς που έχουμε προσφυγική καταγωγή!

(Υ.Γ. Ενημερώσαμε και τον Άθλιο. Ως κρητικός, μάλλον θα ενδιαφέρεται γι αυτήν ιστορία!)

Μπολσεβικίδης είπε...

Ειμαι ο Μπολσεβικιδης και ειμαι καλα... Ειμαι εδω και 5 μερες καθαρος, ακαπνος ισως λιγο πιο παχυς αλλα το παλευω. Αν φτασω και τις 3βδομαδες οπως λενε παραπανω που χρειαζεται κερναω αργυλεδες!!

A.F.Marx είπε...

Εγώ το έκοψα μαχαίρι... (μετά από έμφραγμα)
Εσύ να το κόψεις με καλύτερο τρόπο.
Στα Ιατρεία Διακοπής Καπνίσματος που λειτουργούν σε Νοσοκομεία και δημοτικά Ιατρεία.
Επάνω του συντρόφισσαααααα!
Κόψτου τον αέρα.

ΠΑΡΤΙΖΑΝΑ είπε...

@Ελπίδα, "Ε ζήσε εσύ με 500 έουρος και έλα και πες μου για ηρεμία"..Γιατί μου το θύμησες τώρα αυτό?!Το έχω πάρει απόφαση πια και τίποτα δε θα μου κόψει τη φόρα!
@Μίσα, μόνο τσιγάρο δεν μας άφηναν να κάνουμε ο Γκούφη και η παρέα του?!Ούτε τσίσα να πάμε δεν άφηναν!Πάντως ένας φίλος μου Παλσιστίνιος μου είχε πει κάποτε ότι αν με πιάναν θα τα ξερνούσα όλα για ένα τσιγάρο!Σε τι σημείο μπορεί να σε φέρει το άτιμο!
@Κάπνισμα, Φρόυντα και καπιταλισμέ, επειδή δεν σε έχω όλη τη μέρα δίπλα μου με πιάνει κατάθλιψη για αυτο θα μου επιτρέψεις να εκφράζω τη θλίψη μου μέσω του μπλογκ αυτού!Κατά τα άλλα θα συμφωνήσω μαζί σου.
@Στρατολάτη, καλό κουράγιο και καλή επιτυχία!
@Στέλιο, καλά έκανες και τα έγραψες όλα αυτά!πραγματικά τώρα που ξέρω τη διαδικασία πιστεύω ότι μπορώ να το χειριστώ!Σε ευχαριστώ!
@Παλαλέ, καλή επιτύχια και σε σένα!Ακολούθα και συ τις οδηγίες του Στέλιου!
@Πόντε και Αριστερά, με εσας που έμπλεξα πώς να το κόψω το τσιγάρο?!Θα περάσω να δω τι γίνεται..Μα πού τη θυμήθηκαν τη δίκη των Εξ?!Ημαρτον!
@Μπολσεβικίδη, είσαι το τσιγάρο που κρατώ και ν'ανάψω σκέφτομαι, είσαι η συνήθεια που μισώ κι όλα επανέρχομαι..Εσύ τήρησες την υπόσχεση..Εγώ ακόμα το παλεύω!Αλλά θα τα καταφέρω!Δε θα σε απογοητεύσω!
@Μάρξ, όντως πρέπει να το κόψω υπό καλύτερες συνθήκες!Ευχαριστώ για το λίνκ!

iosta είπε...

Λοιπόν σ/φισσα καραντί μέθοδος:

1.Ξεκινάς να καπνίζεις τσιγάρα με νικοτίνη 0.1 και πισσα 1. Θα σου πάρει μόλις μια εβδομάδα να τα συνηθίσεις και να μην νομίζεις οτι δεν άναψε.
2.Μετά απο 2-3 εβδομάδες προσαρμογής το ρυθμύζεις στο 1 πακέτο την ημέρα αυστηρά.
3. Μετα απο 1μισι μήνα θα έχεις συνηθίσει και δεν θα μπορείς να κάνεις βαρυά τσιγά με τίποτα. Στάνταρ.
4. Με το που ψιλοαρρωστένεις κανα συνάχι κάνας ψιλοπυρετός, πετάς το πακέτο και τέλος.
5. Προσοχή Το πακέτο θα το κόψεις σίγουρα με αυτή τη μέθοδο αλλα αν είσαι πολύ του έξω μπορεί να κυλήσεις στην τράκα.
ΥΓ.1 Τα πρώτα 10 τσιγάρα είναι δύσκολα.
ΥΓ.2 Μην κόβεις το φιλτράκι.
ΥΓ.3 Προτείνω Άσσος κίτρινο.

Ανώνυμος είπε...

και επειδή θέλω το κακό σου... μπες εδώ...
ναργιλέδες, τούρκικος καπνός...

http://www.turkeytravelplanner.com/details/Tobacco/index.html

κούπα μου ξεροψημένη...

ΠΑΡΤΙΖΑΝΑ είπε...

@iosta, έλα όμως που σπάνια αρρωσταίνω!
@κύπριε κομμουνιστή, είσαι ο μόνος που δεν έχεις καταλάβει τίποτα!Ούτε τον γκόμενο, ούτε οτι εδώ κάνουμε συλλογική προσπάθεια να κοψω το ρημάδι!χαχαχαχα!

Ανώνυμος είπε...

Εγώ που τα κατάλαβα όλα (διαβάζω πίσω από τις γραμμές όμως, εεεεεεεεε;) θα σου πω το εξής: ο πιο εύκολος τρόπος για εμένα είναι το ΄΄άστο για αργότερα΄΄. Γενικά το τσιγάρο πρέπει να κόβεται μαχαίρι και με απόφαση, αλλά αυτό που λέει ο Ερυθρός, για την αναβολή στο κάπνισμα του τσιγάρου, έχει βοηθήσει όλους όσους το δοκίμασαν. Εγώ για μεγάλο διάστημα έκανα, μετά την εφαρμογή της παραπάνω μεθόδου, 5 τσιγάρα την βδομάδα και μόνο με παρέα στον καφέ. Βέβαια ξανακύλησα αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία… καλή τύχη λοιπόν και αν δεν μπορείς μαχαίρι κάνε μια δοκιμή με το ΄΄άστο για αργότερα΄΄

ΠΑΡΤΙΖΑΝΑ είπε...

Μιχάλη, είμαι ήδη στο άστο για αργότερα!

Ανώνυμος είπε...

Παρτιζανούλα, όταν λέω ΄΄άστο για αργότερα΄΄ εννοώ το άναμα του τσιγάρου, όχι το κόψιμo...
Εγώ πάντως από σήμερα το πρωί το έχω κόψει! Με κόλλησαν τα καλόπαιδά μου ίωση και δεν κατεβαίνει ούτε ο καπνός...

motivatιοn dreamer είπε...

παρτιζανα τελικα το εκοψες???