Πέμπτη 9 Οκτωβρίου 2008

Η Κοκκίνου πάει για μανικιούρ με το αστικό δηλαδή?!

Ακούω στις ειδήσεις ότι τα μέτρα που παίρνουν οι διάφορες κυβερνήσεις, τώρα με την κρίση, είναι μέτρα που στοχεύουν στην επιστροφή της εμπιστοσύνης του κόσμου προς τις Τράπεζες...Αναρωτιέμαι..Γιατί να επιστρέψω την εμπιστοσύνη μου, (που δεν είχα γιατί με ξεζούμισαν όλα αυτά τα χρόνια), στις Τράπεζες, οι οποίες σώζονται με τα δικά μου λεφτά πάλι?!Δηλαδή, πόσα θα μου φάνε αυτοί οι τζογαδόροι επιτέλους?!

Βλέπω επίσης το διαφημιστικό του Υπουργείου Μεταφορών με την Κοκκίνου, που μας καλέι να μην πάρουμε το αμάξι για να πάμε στο περίπτερο και πάλι αναρωτιέμαι...Πρώτον, ποιός τους είπε ότι ο κόσμος παίρνει αμάξι για να πάει στο περίπτερο για τσιγάρα;Θεωρούν ότι έχουμε λεφτά να πετάμε στις βενζίνες ή ότι είμαστε σίγουροι οτι θα βρούμε πάρκινγκ, μόλις επιστρέψουμε? Θεωρούν ότι η Κοκκίνου με το τραγουδάκι, το οποίο έχει κλέψει τη μουσική από το "Τσιπάκι" των παπαροκάδων (και έλεγα τι μου θυμίζει, τι μου θυμίζει;!)θα με κάνει να μην ξαναπάρω αυτοκίνητο? Σόρρυ κιόλα αλλά δεν πιστεύω ότι η Κοκκίνου πηγαίνει στο στούντιο για ηχογράφηση με το αστικό αλλά πιστεύω ότι πάει με την τζιπάρα της, αυτή που βλέπουμε στα περιοδικά.
Ατυχής η επιλογή και εντελώς λανθασμένος ο χειρισμός και στα δύο ζητήματα από πλευράς υπευθύνων...Και φαντάσου δεν έχω αλισβερίσια με τράπεζες, ούτε έχω αυτοκίνητο, αλλιώς θα μου είχε γυρίσει το μυαλό με αυτά που ακούω...

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

να σου πω ρε πάρτι... είδες αυτά τα δύο μπλοκ?
http://plaka-kaneis.blogspot.com/

http://vpapag.wordpress.com/

Ανώνυμος είπε...

Εγώ τις εμπιστεύομαι τις τράπεζες... Λεφτά δεν έχω να καταθέσω...

Radio Collectiva Team είπε...

Σε λίγο συντρόφισσα ούτε με πατίνι δε θα μπορούμε να ταξιδεύουμε....

A8lios είπε...

Ante re, apla zhleyeis pali.
Prwta htan h Kailh, twra h Kokkinou.

Kai kala twra, se peira3e to systhma. Mia xara einai to systhma, to kalo to diko mas kai tou periballontos 8elei. Esy eisai kollhmenh me tis wraies pou bgainoun sto gyali!

:-D

Ανώνυμος είπε...

Εγώ θυμάμαι τη Μενεγάκη λίγο καιρό μετά τα εγκαίνια του Μετρό της Αθήνας. Το είχε πεί στον Πρωινό καφέ που ήταν τότε:
"Δεν είδα βελτίωση στις μετακινήσεις μου χάρη στο μετρό. Χτες κατέβηκα από τα Βόρεια προάστεια με το τζιπ και η κίνηση στους δρόμους δεν είχε λιγοστέψει καθόλου!"

Ανώνυμος είπε...

Ρε συ η Κοκκίνου ΔΕΝ πάει για μανικιούρ. Έρχεται η μανικιουρίστα σ'αυτή.
Ε, και της λέει π.χ. μην παίρνεις αμάξι έλα με το λεωφορείο.Ίδια ώρα θα κάνεις, δεν θα πληρώνεις και βενζίνες.

Ανώνυμος είπε...

Καλά που το είδες αυτό το διαφημιστικό ;;;

(κόψε την tv, κακό σου κάνει) !!!

Καλημέρα και Καλή Βδομάδα ... (για τους άλλους, δεν θα είναι !!! :lol: )

ΠΑΡΤΙΖΑΝΑ είπε...

@κύπριε το είδα!
@Ρόσεαν από μακριά κι αγαπημένοι!
@Ραδιοκολεκτίβα, γι αυτό και γω πηγαίνω με τα πόδια, σφίγγουν και οι γάμπες!
@Αθλιε, σιγά την ωραία την Κοκκίνου!Ημαρτον!
@Στρατηγέ, σαν να εχεις δίκιο!Η Κοκκίνου δεν μετακινείται πολύ, βάζει τους άλλους να κάνουν τις δουλειές της με το λεωφορείο!
@Κούκου, χαχαχαχαχα!Ε η Μενεγάκη δε μετράει, είναι μια κατηγορία απο μόνη της.
@Φαρε, δεν βλέπεις τηλεόραση και χάνεις τα καλύτερα μου φαίνεται!