Δευτέρα 13 Οκτωβρίου 2008

Θέλω μια συγκάτοικο και να τρώω κρέπες

Εχθές το βράδυ, έφαγα κρέπα στη Ναυαρίνου, μετά από πολλά χρόνια..Για να καταλάβετε, οι κρέπες της Ναυαρίνου είναι οι καλύτερες και δεν νοείται να είσαι στη Σαλονίκη και να μην φας έστω και μια φορά, κρέπα στη Ναυρίνου..Ειδικά, όταν είσαι φοιτητής στην πόλη μας, η μεταμεσονύχτια κρέπα στη Ναυαρίνου είναι τόσο απαραίτητο κομμάτι της φοιτητικής ζωής σου, όσο το να περάσεις τα μαθήματά σου..

Θυμήθηκα ένα σωρό πράγματα: που πήγαινα με το φίλο μου το Βλάχουρα και τρώγαμε κρέπες, καθόμασταν με τις ώρες και αναλύαμε την κατάσταση στη Λατινική Αμερική, το πόσο ηλίθιες είναι οι γκόμενες και τι πρέπει να κάνεις για τις ρήξεις, σχολιάζαμε την ανικανότητα των ανδρών να κατανοήσουν τον σύνθετο και πολυπλόκαμο χαρακτήρα μου κτλ. Ήταν ωραία τότε!Πιστεύω ότι αν ρωτήσω το φίλο μου γιατί δεν πάμε πια να φάμε κρέπες στη Ναυαρίνου θα πει "επειδή έγινα σα το βόδι", αλλά δε θα είναι αυτή η πάσα αλήθεια!Μάλλον πιστεύουμε ότι η μεταμεσονύχτια κρέπα είναι χάσιμο χρόνου και μεις, αν και έχουμε αρκετό, δεν έχουμε διάθεση, μιας και μας κατατρώει το γεγονός ότι δεν καταφέραμε να τον γεμίσουμε όπως θα θέλαμε το χρόνο μας...

Πριν την κρέπα ήμουν σε μια συνάντηση παλιών συμμαθητών. Οι κοπέλες δίπλα μου συζητούσαν για το πότε θα γίνει ο γάμος της μιας, αν θα έχει παρανυφάκια και τέτοια. Συνειδητοποίησα ότι είμαι εκτός τόπου και χρόνου: μόλις πέρσυ πήρα σταράκια και φέτος σκέφτομαι να τρυπήσω το φρύδι, για να βάλω σκουλαρίκι. Βαριέμαι οικτρά να καθαρίζω το σπίτι, όπως βαριέμαι οικτρά να μαγειρεύω μόνο για μένα, φαντάσου να χα και άλλους δυο τρεις να ταϊσω...Γενικά, είμαι ακόμα ανώριμη, αυτό το ξέρουν όλοι.
Εκεί που έτρωγα την κρέπα, ανάμεσα στις αναμνήσεις των ανέμελων φοιτητικών μου χρόνων και επηρεασμένη από την ανωριμότητα που έχω εγώ ,αλλά όχι οι παλιές μου συμμαθήτριες, έφαγα μια φλασιά!

Πρώτη φορά στη ζωή μου είμαι τόσες ώρες μόνη!Στη δουλειά είμαι εντελώς μόνη, το μεσημέρι τρώω μόνη, το απόγευμα πίνω καφέ μόνη, τις Κυριακές είμαι μόνη και γράφω για τους Θάντερκάτς, το Πάσχα είμαι μόνη, γενικά δεν υπάρχει κόσμος γύρω μου! Σκέφτηκα τη λύση και αποφάσισα να βρω συγκάτοικο: να μένει στο ένα δωμάτιο, να τρώμε μαζί το μεσημέρι, να κάνουμε τις δουλειές μας και μετά αμα κάτσει, να πιούμε και κανάν καφέ, συζητώντας για το πόσο μας έχουν πληγώσει κατά καιρούς οι άντρες με την ανώριμη συμπεριφορά τους, να καθαρίζουμε το σπίτι όταν μπορούμε, να διαβάζουμε, να μοιραζόμαστε τα κοινόχρηστα (βασικό αυτό!), να πηγαίνουμε βόλτες 12 η ώρα τη νύχτα και να τρώμε κρέπες στη Ναυαρίνου.
Τέλεια!

49 σχόλια:

Ποντος και Αριστερά είπε...

Όλα καλά...

..αλλά ο Πόντιος τι έγινε; Τον σούταρες;


Ομέρ

Ανώνυμος είπε...

χαχαχα :-) βρε!!! δεν είσαι εσύ η ανώριμη... αυτές είναι :-) χωρίς πλάκα!!!!!!
Επίσης... γιατί τόσες ώρες μόνη βρε? :-s παρέες? πήγαινε καμιά βόλτα!!! μην λιώνεις σπίτι!!!!
υγ.Εγώ πάντως θα προτιμούσα να μένω μόνος από το να έχω συγκάτοικο. Θα μου πεις... εγώ είμαι στην αντίθετη κατάσταση :-p
Ξανά σκέψου το βέβαια!!! πόσο μάλλον από την στιγμή που έχεις διαβάσματα :-p

Ανώνυμος είπε...

Κάνε κανα πάρτυ... Τι παρτυ-ζάνα είσαι? :-)

palalos είπε...

ΕΤΣΙ!!!ΠΑΡΤΙ ΠΑΡΤΙ ΠΑΡΤΙΖΑΝΗ!!!!ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

Paris Kapralos είπε...

Με μοναδική εξαίρεση το θέμα με τον συγκάτοικο -όχι, με τίποτα όμως δεν θέλω να ξανασυγκατοικήσω "μόνιμα"!- οι επιθυμίες σου περιγράφουν το πως ζω. Οπότε, αν θεωρείς τον εαυτό σου "ανώριμο" επειδή τα σκέπτεσαι, φαντάσου πόσο "ανώριμος" είμαι εγώ που τα κάνω!

Πολλά χρόνια να πας για μεταμεσονύκτια κρέπα στον Βαλεντίνο?? :ο

Πως το κατάφερες αυτό πάλι? Από την Αθήνα ερχόμουν παλιότερα που δεν έμενα Θεσσαλονίκη για δουλειές και το πρώτο βράδυ που βγαίναμε οι άλλοι πήγαιναν για "after" πατσά κι εγώ για κρέπες! :Ρ

Γάμος? Παρανυφάκια?? Φρίκη! Το κατάνα μου γρήγορα! :Ρ :Ρ :Ρ Το χω πει κι αλλού, η μόνη περίπτωση να με παντρέψουν με θρησκευτικό γάμο είναι να επιλέξω εγώ καναν τρελό-παπα σε χωριουδάκι στα Σφακιά, και να πληρώσω γερά για να στήσουμε κανονικό Κρητικό γλέντι στο χωριό μετά! Αν βεβαίως αποφασίσω ποτέ να φορέσω τον ακάνθινο στέφανο!

Όσο για τα υπόλοιπα, ναι, δεν λέω, καλό το "βουνό", αλλά μήπως πράγματι είναι καιρός για κανένα παρτάκι?? ;-)

---
Darkly Noon [Art of Life]
http://darkly-noon.spaces.live.com

Λαϊκό Στρώμα είπε...

Εγώ να τρώω θέλω σίγουρα.

Τώρα, για συγκάτοικο, δεν χαλιέμαι κιολας.

Radio Collectiva Team είπε...

Το πιο καλό απ' όλα είναι ότι θες να κάνεις στο φρύδι τρύπα.....
Πάντως χωρίς πλάκα, ξέρεις κανένα η έστω καμία που να μην είναι μόνος η μονάχη μετά τα 30;
Απ' τις 24 ωρες το 24ωρο, τις 7 μέρες της εβδομάδας, τις 31 μέρες του μήνα και τις 365 του χρόνου, μόνο μερικές ώρες καμιά 10ριά όλες και όλες είμαστε με παρέα και βαριόμαστε αφάνταστα όταν είμαστε με αυτή.
Ειδικά αμα βρίσκεσαι σε πελάτη "γάμισε τα"....
Σκέψου πως εδώ και 6 μήνες η παρέα μας είστε εσείς, που σας διαβάαω ανελειπώς και όπως έχουμε πει και στο rocean, είστε και οι άνθρωποι που έχουμε ένα ενδιαφέρον παρπάνω, επειδή ο καθένας(και εμείς μαζί) λέει τις προεωπικές του βλακείες σε
όλους και όλες τους και τις άλλες, ανερυθρίαστα....
Όσο για το ότι φταίμε για όλα εμείς οι άντρες είναι τραβηγμένο.χεχεχε

make love not work είπε...

Αχ κρέπες στη Ναυαρίνου. Τι μου θύμισες.
Αν και αυτό που μου έχει μείνει από Θεσσαλονίκη είναι τα τσουρέκια με σοκολάτα από τον Τερκενλί.

ΠΑΡΤΙΖΑΝΑ είπε...

@Ομερ, ο Πόντιος εδώ είναι ακόμα!Αλλά τις περισσότερες ώρες απουσιάζει!
@Χαμογελο, αυτά τα διαβάσματα είναι τελικά που με κρατάνε πίσω στη ζωή μου αντί να τα παρατήσω όλα και να την κάνω!
@Ροσεάν και παλαλέ, λετε να κάνω κανά πάρτυ?!Ερώτημα:θα μείνει κανείς να μαζέψουμε μετά ή θα τα κάνω ολα ΜΟΝΗ μου?!
@Πάρη, α ωραία που υπάρχεις και συ, να μη νιώθω μόνη στην ανωριμότητά μου!
@Λαϊκό Στρώμα, θα σε πετυχαίνω στη Ναυαρίνου να τρως κρέπες?
@Ραδιοκολεκτιβα το σκέφτηκα αυτό που λές..Λες το ότι καθόμαστε και τα λεμε μεταξύ μας, χωρίς καν να γνωριζόμαστε να είναι απόδειξη του πόσο εντελώς μόνοι είμαστε?!
@Μοχιτο, τα τσουρεκια του Τερκενλη πιστευω οτι ειναι υπερεκτιμημενα!Την αλλη φορα που θα έρθεις πέ μου να σε πάω να φας το πιο τελειο τσουρέκι της Σαλονικης!

Paris Kapralos είπε...

@radiocollectiva
Η μοναξιά σε μιά ηλικία μιας "α" (και "β", και "γ" μη σου πω :Ρ )ωριμότητας είναι επιλογή, όχι ένδειξη μιζέριας! Μιλώντας από το ύψος των ... ε, χμμμ, γκουχχχ, 33 χρόνων μου, σε διαβεβαιώνω ότι είμαι μόνος μου συνήθως όταν το θέλω, κι αυτό δεν είναι τόσο πολύ βέβαια όσο περιγράφεις! Είμαι Αθηναίος, μετοίκησα στη Θεσσαλονίκη επειδή μου αρέσει η πόλη, έχω κι εδώ παρέες -σαφώς λιγότερες απ' ό,τι στην Αθήνα, όμως δε νοιώθω μόνος! Και στο internet μπαίνω και διαβάζω blogs ανθρώπων που μου κεντρίζουν το ενδιαφέρον, όχι επειδή μπορώ να λέω "τις προσωπικές μου βλακείες σε
όλους και όλες τους και τις άλλες, ανερυθρίαστα" -αυτό το κάνω και δημόσια, αν νομίζω πως τους πρέπει.

@παρτιζάνα
Έτσι που είναι οι "ώριμοι" -κατα πλειοψηφία- προτιμώ να παραμείνω για πάντα ανώριμος στα μάτια τους και καλά με τοον εαυτό μου!
+ Μη μου τον Τερκενλή τάραττε! Καλά είναι τα γεμιστά τσουρέκια του! ΑΠό τα καλύτερα ακόμη. Αν μου πεις ότι ποιότητα του έχει πέσει τα 5 τελευταία χρόνια, θα το δεχτώ. Ποιόν τσουρεκά προτείνεις δλδ.?????????????

+ Offtopic: Τελευταία έχω ερωτευτεί τις τάρτες, τα προφιτερόλ και τη τούρτα bitter σοκολάτα με chili του Ble, ενώ παραμένω πολλά χρόνια πιστός στο Κιονεφέ κανταίφι με τυρί του Χατζή, τη σοκολατόπιτα & το cheesecake του Ξάιδου, το cheesecake του Plaisir, τα τρίγωνα του Ελενίδη, των "Μαρκησιών" του Χατζηφωτίου, των cookies από το cookie man...
...είμαι σοβαρά γιατρέ μου???

:Ρ :Ρ :Ρ

---
Darkly Noon [Art of Life]
http://darkly-noon.spaces.live.com

Ανώνυμος είπε...

www.greek-right.blogspot.com

ntropi ntropi gia aytous pou exoun pethanei, aytoi pou tous prodwsane na vazoune stefani

Rizobreaker είπε...

Πολλή μελαγχολία έπεσε ρε Παρτιζάνα!! Και δε σου πάει. Τουλάχιστον όσο σε γνώρισα εγώ (εκεί στις ένδοξες Πρέσπες) μου φάνηκες έξω καρδιά!! Άντεεεε! Πάρε τα πάνω σου!!

Radio Collectiva Team είπε...

@Πάρις και Παρτιζάνα:Θα υπάρξει σχετική ανάρτηση για το θέμα που εδώ και κανά 3ρι χρόνια περιφέρεται στο κεφάλι μας αλλά αδυνατούμε να το πούμε. Και εδώ η παρτιζάνα μας, η καλή μας παριζάνα των red bloggers, η δικιά μας παρτιζάνα δηλαδή, έδωσε την αφόρμή να ξαναμπούμε σε σκέψεις.....
Α Παρτιζανάκι μόλις κάνεις τρύπα στο φρύδι βάλε τη φώτο κάτω απ' τη φώτο της Γιούγκας Παρτιζάνας...χεχεχε

ΠΑΡΤΙΖΑΝΑ είπε...

@Πάρη τα πιο τέλεια Τσουρέκια τα φτιάχνει ο Κουκουμέριας στην Τούμπα, πίσω από το γήπεδο του ΠΑΟΚ!Ποίημα! Ωραία και τα προφιτερόλ στο ΜΠΛε αλλά φίλε μου έχουν 4,80 το μπολάκι!!!!!!Ημαρτον δηλαδή!Κατα τα άλλα μην ανησυχεις καλά είσαι!

@Ανωνυμε...μα χτύπα ξύλο χριστιανέ μου!!!!

@Ριζομπρέικερ, τοτε που με γνωρισες 'ηταν καλοκαιρι και ο ήλιο έλαμπε....τώρα έχει κρύο και καταχνια και η μελαγχολία ειναι κάτι που δεν μπορείς να αποφύγεις!

@Ραδιοκολεκτιβα, μα τι αγάπες είναι αυτές?!

Λαϊκό Στρώμα είπε...

@ partizana

"θα σε πετυχαίνω στη Ναυαρίνου να τρως κρέπες?

Όχι, πίτσες και καλτσόνε από το Φέρστ. Αλλά εκεί γύρω θα 'μαστε.

Ανώνυμος είπε...

8a'r8w mwrh se ena mhna, lussa3es..
Kai gia krepa 8a se paw kai gia cuba libre. Filw se

Ανώνυμος είπε...

www.arelis.gr
περιεχει το απαγορευμενο ερωτονομικον που σοκαρε με το σεξουαλικο του περιεχομενο

Sinistra Radicale είπε...

Όταν λέγαμε παλιά ότι "Εκτός απο τον Ιμπεριαλισμό υπάρχει και η μοναξιά", μας λέγατε φλώρους και ροζ κομμούνια.
Που να δεις τώρα με την κρίση τι μοναξιά έχει να πέσει......................

Ανώνυμος είπε...

www.agwnizomai.blogspot.com

ΓΙΑ ΟΛΑ ΟΣΑ ΜΕ ΠΟΝΑΝΕ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ...ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ...ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ...

ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΙ!!!!

Ανώνυμος είπε...

Μήπως όμως η μοναξιά υπάρχει ακριβώς επειδή υπάρχει ιμπεριαλισμός, εξαιτίας του κι όχι εκτός από αυτόν;
Λέω μήπως...

Ανώνυμος είπε...

Έλεος!
Αν ήσουν τόσο ανώριμη όσο λες, δε θα σκεφτόσουν αυτά τα αίσχη.
Αν τα εννοείς όλ' αυτά (και είσαι μάγκας και όχι δάγκας) συγκατοίκησε με τον πόντιο και ως δια μαγείας όλα θα λυθούν (λέμε τώρα...).
Χωρίς παρεξήγηση πάντως σε βρίσκω υπέρ του δέοντος εγωκεντρική.
Εδώ πάμε να αλλάξουμε τον κόσμο και εσύ γρινιάζεις επειδή βαριέσαι να ξεσκονίσεις.
Φιλικά.

Ανώνυμος είπε...

ρε πάρτι, να αρχίσω να ανησυχώ ή...;

ΠΑΡΤΙΖΑΝΑ είπε...

@Λαϊκό Στρώμα, στη Ναυαρίνου, όπως και να χει!
@Μπέλα Κρουέλα, έφυγες μωρή και με εγακτέλειψες!Ελα πίσω να συγκατοικήσουμε!
@Ανώνυμε, όχι καλά κάνεις, αγωνίσου εσύ!
@Ρεφορμιστική παλιόμυγα, είσαι ροζ και φλώρος!Μα εννοείται ότι ο ιμπεριαλισμός προκαλεί όχι μόνο τη μοναξιά αλλ΄ακαι όλα μας τα προβλήματα!
@Δρακουμελ, επιτέλους τι θελεις να κάνω?!Εκτός από τον ιμπεριαλισμό υπάρχει και η μοναξιά!Και η διπλή καταπίεση της γυναίκας!μόλις δεις τον πόντιο, πες του το!
@Κύπριε, γιατι να ανησυχεις?!Μια χαρά είμαι!

Ανώνυμος είπε...

Eγώ θέλω δυο..τρεις..πολλές συγκατοίκους. Να σκουπίζουν, να σιδερώνουν, να μαγειρεύουν και να μην πολυμιλάνε γιατί ζαλίζομαι. Εκτός από τη μοναξιά υπάρχει και ο ιμπεριαλισμός, κι εκτός από τον ιμπεριαλισμό υπάρχουν και οι κοινωνικοποιημένες σχέσεις.
Κρέπα έφαγα χτες βράδυ, τί έγινε;
Αλλά στην περίπτωσή σου νομίζω πως για όλα φταίνε τα έντεχνα.Βάλε φαρφίζα στη ζωή σου και δεν θα σε παίρνει από κάτω εύκολα -για τέτοια πράγματα εννοώ..

ΠΑΡΤΙΖΑΝΑ είπε...

@ Στρατηγέ μου νομίζω πως έχεις δίκιο!Τα εντεχνα με καταθλίβουν!θα ακολουθησω το δρόμο που χάραξες!

make love not work είπε...

Παριζάνα μου δεν νομίζω να ξαναέρθω προς βορά τώρα σύντομα. Καβάλα ήμουν και πήρα πτυχίο οπότε κατηφόρισα και εγώ προς τα πάτρια εδάφη...
Ευχαριστώ για την προσφορά πάντως.

Ανώνυμος είπε...

Είναι ωραίο την εποχή του “θέλω να αποκτήσω” να ακούγεται και από κάπου “θέλω να μοιραστώ”.

Ανώνυμος είπε...

Μια ιδέα είναι όλα. Όταν αποκτήσεις συγκάτοικο, αυτό που θα σου λείπει είναι οι ιδιωτικές στιγμές.

Νοσφεράτος είπε...

βρε Συ..πΑς ΣΤΗ νΑΒΑΡΙΝΟΥ ΚΑΙ ΤΡΩς ΚΡΕΠΕς ..

γιατί δεν περνεις και μένα μια φορά να φαμε μαζί μια κρεπα και να αναλυσουμε την Παγκοσμια οικονομική κριση , την καταρευση του καπιταλισμου και τα σχετικά ;

ΠΑΡΤΙΖΑΝΑ είπε...

@Αγαπησιάρη και οχι πολεμοχαρη, ε όταν έρθεις Σαλονικη ειδοποια!
@Στεριανη Ζάλη, να μοιράζεσαι και να παίρνεις από τα καλά των ανθρώπων γύρω σου!
@Κούκου, η αλήθεια είναι ότι πάντα σου λείπει κάτι όταν το χάσεις..φαύλος κύκλος!
@Νόσφυ εννοείται οτι θα σ επάρω να πάμε για κρέπες παρέα!Εχουμε να πούμε πολλά!

Ανώνυμος είπε...

Πάρτυ, μάλλον ΄΄και όχι εργασιομανή΄΄ ήθελες να πεις για το μοχίτο.
Πάντως έχετε δίκιο. Είναι ωραίο να μοιράζεσαι. Θέλω και εγώ να μοιραστώ:
Το νοίκι
Τα κοινόχρηστα
Την εισφορά στο ΤΕΒΕ
Τον ΟΤΕ, την ΔΕΗ, την ΕΥΔΑΠ
Τα έξοδα του σπιτιού…
Ενδιαφέρεται κανείς;
Πάντως αν με ξαναβγάλει ποτέ ο δρόμος μου προς τη Σαλονίκη θα κάνω ότι κάθε φορά που ήμουν εκεί (ήμουνα νιός βέβαια):
Amstel στο χέρι, πάνω κάτω την Ναβαρίνου και μπουγάτσα δεν θυμάμαι από πού.
Ε, αν σε πετύχω μπορεί να φάμε και καμιά κρέπα…

Stepas είπε...

Έπιασες ένα θέμα που με βασανίζει κι εμένα πολύ. Τώρα που τελειώνω το πανεπιστήμιο αρχίζω και νιώθω αρκετά μόνος. Ή μάλλον, όπως σωστά λες, περνάω περισσότερες ώρες μόνος. Δυστυχώς μετά το Παν/μιο χάνονται παρέες. Και ακόμη κι αν δεν χαθούν, χάνεται η ανεμελιά. Τον παίρνεις τον άλλο η την άλλη τηλέφωνο να βγεις και σου λέει "έχω δουλιά", "δεν μπορώ" και τέτοια. Ενώ στα πρώτα έτη του Πανεπιστημίου όλοι ήταν πρόθυμοι να βγουν, οποιαδήποτε μέρα και ώρα και μάλιστα με μεγάλες παρέες. Αυτό κυρίως θα μου λείψει.

Η συγκατοίκηση είναι μία λύση πάντως.

Χαιρετώ

ΥΓ: Μας άνοιξες την όρεξη με την κρέπα!

The Wall είπε...

τι θα γίνει...αντε βαλε κανενα καινουργιο αρθρο...

Ανώνυμος είπε...

Μοναξιά, σ΄αγαπώ γιατί ποτέ δεν με πληγώνεις ...

Σκέψου το !

Σε χαιρετώ με αγάπη !

Ανώνυμος είπε...

εδώ και δύο μήνες ξυπνάω κάθε μέρα πρωί πρώι...τις τελευταίες μέρες από Λαμπράκη έως Αριστοτέλους τρώγοντας όλη την κίνηση στη μάπα και μέσα στο άγχος μην αργήσεις π΄λαι και αντιοκρύσεις τα ξινισμ΄'ενα νούτρα του διευθυντη που θα σε βρίσει με τρόπο ευγενικό σκεφτομαι κι εγώ αυτό...τι ωραία που ηταν τότε που μπορούσα να κοιμηθώ όσο θέλω και δεν είχα κανένα πάνω απτο κεφάλι μου..που μπορούσα να πάω για καφέ στις δυο και να φύγω το βράδυ.. γιατι κρέπα στη Ναυαρίνου μπορείς να φας κι τώρα όμως τότε είχε άλλη χαρη..

Ανώνυμος είπε...

ρε συ πάρτι, εδώ ο κόσμος καίγεται και εσύ με τις κρέπες σου... θα βάλεις κάνα πολιτικό ποστ;
κούπα ξεροψημένη!

ΠΑΡΤΙΖΑΝΑ είπε...

Αγαπημένοι μου φίλοι, βλέπω ότι όλοι νιώθετε το δράμα που περνάω!
Για οσους υποτιμούν τα καθημερινά μαρτυρια που βιώνει η μισο-απασχολούμενη νεολαία σήμερα, τα αδιέξοδα που συναντά η νέα κοπέλα, που υποτιμούν τους μισθούς πείνας και τον πολιστιτικό βούρκο που μας εχει πλακώσει, έχω να πω το εξής:
αυτό το μπλογκ είναι καθαρά πολιτικό!!οποιανού δεν του αρέσει μπορεί να μην ξαναμπεί εδω!εγώ έτσι τα αντιλαμβάνομαι τα πράγματα, έτσι τα εκφράζω!

Ανώνυμος είπε...

Δεν τοποθετείσαι επί της ουσίας ...

Ανώνυμος είπε...

συμφωνώ φίλη παρτιζάνα...δηλαδή θελει να μας πει ο κύπριος "κομμουνιστής" ότι η χαμηλή ποιότητα ζωής που έχουμε και το ότι εργαζόμαστε με τέτοιυς όρους που δεν μπορούμε να το χαρούμε και να το ευχαριστηθούμε το ότι δεν έχουμε ελευθερο χρόνο δεν είναι πολιτικό ζήτημα;

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητή παρτιζάνα,


Σε σχόλιό σου, απαντητικό προς δικό μου σχόλιο (αφορούσε δημοσίευμα της 18ης Σεπτεμβρίου), είχες δηλώσει: "...Θα ήμαν πιό σοβαρή (αν και δεν το συνηθίζω εδώ πέρα μέσα)...".

Στο σημερινό σχόλιό σου δηλώνεις: "...αυτό το μπλογκ είναι καθαρά πολιτικό..."!

Αν αυτή είναι η αντίληψή σου γιά την πολιτική δουλειά που πρέπει να κάνει ένας κομμουνιστής μέσω του μπλογκ του, είθε ο Μαρξ να βοηθήσει το ΚΚΕ!...


Με συντροφικούς χαιρετισμούς.

Ανώνυμος είπε...

'Οπα μάγκες.
Δηλαδή επειδή το μπλογκάκι αυτοπροσδιορίζεται ως πολιτικό και η γράφουσα είναι γνωστό και σημαίνον στέλεχος του τιμημένου κόμματος της εργατικής τάξης πρέπει δηλαδή να μιλάμε μόνο για Αφανάσιεφ, Βαζιούλιν και Καστοριάδη? Είπαμε να ανοίξουμε καμιά κουβεντούλα αλλά δε θα ρίξουμε και τον καπιταλισμό "γυναίκες και άντρες με πληκτρολόγια στους ώμους". Και μη με παραπέμψει κανείς σε τίποτα δηλώσεις της Αλέκας...
Κατά τα άλλα και εγώ στέκομαι επικριτικά στο στυλ της αντάρτισσας αλλά μην το πάμε και στο άλλο άκρο...

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ Μητσοτάκη,


Νομίζω ότι παρεξηγήθηκαν τα λόγια μου (προφανώς, το σχόλιό σου απευθύνεται σε μένα). Επομένως, είμαι υποχρεωμένος να τα εξηγήσω λίγο περισσότερο.

Άπαξ και ένας μπλόγκερ αποφασίσει να "ανυψώσει" την σημαία ενός κόμματος στο μπλογκ του και δη ενός Κομμουνιστικού Κόμματος, νομίζω ότι έχει την υποχρέωση να έχει πάντα κατά νουν πως ό,τι εμφανίζεται σ' αυτό "χρεώνεται" ή "πιστώνεται" εν μέρει και στο κόμμα του. Επομένως, πρέπει να είναι πολύ προσεκτικός.

Τώρα αυτό το "προσεκτικός", διόλου δεν σημαίνει ότι πρέπει η θεματολογία του να περιστρέφεται γύρω από αποκλειστικώς πολιτικά ζητήματα. Μπορεί να αφορά στο ο,τιδήποτε! Ακόμα και σε χαβαλέ όταν το νιώθει!

Όμως: Να "χαβαλεδιάσει" με τρόπο που να τον ξεχωρίζει από τον σωρό! Βέβαια, κι ο κομμουνιστής είναι άνθρωπος, που ζει σ' ένα συγκεκριμένο περιβάλλον, σ' ένα συγκεκριμένο κυρίαρχο σύστημα, σε μία συγκεκριμένη κοινωνία, καθόλου άγια. Αλλά κάτι πάνω του και μέσα του πρέπει να δείχνει την διαφορετική του ποιότητα. Αν δεν την έχει αποκτήσει ακόμα, είναι πιό έντιμο να μην ανεβάσει στο μπλογκ του την κομματική του σημαία, μέχρι να αισθανθεί έτοιμος. (Αυτό το τελευταίο, το λέω γενικά. Μην θεωρηθεί ότι απευθύνεται στην παρτιζάνα).


Με συντροφικούς χαιρετισμούς.

Μαίρη είπε...

Παρτιζάνα να ενώσουμε τις μοναξιές μας?? θα είμαι μόνη κι εγώ μέχρι την Πέμπτη !! μετά δε σε θέλω χχαχαχα

αλλά για κρέπες ξέχνα το ! κάνω δίετα !!

Ανώνυμος είπε...

πάρτι, τελείωσε. θα κάνω μπλοκ δικό μου και θα γράφω για τη μοναξιά στη σοσιαλιστική δημοκρατία της Κύπρου και θα ζητάω συγκάτοικο για να τρώμε χαλλούμι στα κάρβουνα και να πίνουμε ζιβανία...
α... ναι... θα βάζουμε και Καζαντζίδη να κλαψουρίζει και θα θυμόμαστε τις κλάψες τις δικές σου...
Να το αλλάξεις το μπλοκ να το κάνεις μαρθαβουρτσάνα

Ανώνυμος είπε...

Ξέχασα...
πάλι καλά που οι δικές σου συμμαθήτριες συζητούν για το γάμο τους. Οι δικές μου συζητούν για τον παιδιών τους...
και το ξέρεις πως δεν είμαι και πολύ γέρος...

ΠΑΡΤΙΖΑΝΑ είπε...

έχετε δώσει μερικοί τέραστιες διαστάσεις στα μπλογκς γενικά..Θα σα ςέλεγα να χαλαρώσετε και αν θέλετε πολιτική ενημέρωση ή πολιτική αντιπαράθεση να πάτε να διαβασετε Ριζοσπάστη, Κομέπ, καμιά άλλη αστική φυλλάδα ή να πάτε στη συνέλευση του συλλόγου σας ή του σωματείου σας, να βγείτε για καφέ με κανά φίλο σας να κουβεντιάσετε, να βριστείτε ή να πείτε ότι συμφωνείτε..
Η Παρτιζάνα είναι μια νέα κοπέλα που ζει με τρεις και εξήντα και αναρωτιέται για το τι θα κάνει στη ζωή της, μιας και στα 28 της χρόνια ακόμα διάγει φοιτητικό βίο ενώ δεν είναι φοιτήτρια.Προσπαθεί να αντιμετωπίσει τα άπειρα αδιέξοδα της ζωής της, τα οποία τα προκαλεί το κοινωνικοπολιτικό σύστημα στο οποίο ζει.Είναι αισιόδοξη για το μέλλον, μαθηματικά βέβαιη για το αναπόφευχτο του σοσιαλισμού και γι αυτό αντιμετωπίζει τη ζωή της με αισιοδοξία.Δε γουστάρει να γράφει για το Βαζιούλιν, γιατί της τα πρήζει ένας φίλος της καθημερινά με δαύτον.Ούτε θέλει να υποκαταστήσει το Ριζοσπάστη. Στην τελική, είναι κομμάτι των ρέντ μπλόγκερς, τους έχει δίπλα στα λινκς, όποιος θέλει αναλύσεις και σοβαρότητα, μπορεί να κάνει κλικ πάνω τους. ¨Εχει επίσης και δυο τρεις ΄λλους που δεν είναι ΚΚΕ και τους έχει κι αυτούς λινκ για όσους θέλουν να δουν και την άλλη όχθη!
Ημαρτον πια!Το έχετε κάνει το μπλογκ όπλο κατά του ιμπεριαλισμού!ούτε του "κινήματος" να'σασταν μερικοί!
Τωρα, αν σε κάποιους δεν αρέσει το στυλ της γραφής της ή η θεματολογία της, αυτό είναι αποκλειστικά δικό τους πρόβλημα και κανείς δεν τους κρατάει εδώ μέσα.

Sinistra Radicale είπε...

Μην μου πειράζετε την Παρτιζανούλα, γιατί θα σας φάω!!!!

Misha είπε...

Πέστα ρε Παρτιζάνα!!
Η επανάσταση θα γίνει εκτός της οθόνης (είτε TV είτε PC). Όπως έλεγε και ένα παλιότερο χιτ "The revolution will not be televised".
Όσο για τον φοιτητικό βίο μη όντας φοιτητής, ξέρω πάρα πολύ καλά τι λες. Είμαι κατά τα άλλα αυτοαπασχολούμενος ηλεκτρολόγος... τρομάρα μου!!

ΠΑΡΤΙΖΑΝΑ είπε...

@Misha, ντάξει το ξέρω ότι το τελευταίο διάτημα έχω λίγο γίνει κουραστική αλλά τι να κάνω?!Επηρεάζομαι από τις τραγικές συνθήκες διαβίωσης!
@Παλιόμυγα, αν δεν είχα και εσένανε!